Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم آجرلو، معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ از اجرای ویژه‌برنامه «سحرخیزان کوچک؛ رویش بندگی در بهشت زندگی» در محل مهد قرآن و پیش‌دبستانی این فرهنگسرا خبر داد و گفت: رویکرد این برنامه ارتقاء اعتصام و همبستگی اجتماعی بر اساس هویت و سبک زندگی دینی، گسترش فضایل اخلاقی به ویژه احترام و تکریم والدین و نیز گسترش فرهنگ قناعت و مهربانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن ادامه داد: همچنین، ایجاد جریان فرهنگی در قالب برنامه‌های دینی، الگوسازی برنامه‌های فراگیر جریان‌ساز و محتوامحور و ایجاد فضای شاد و بانشاط معنوی با تأکید بر مبارک بودن ماه رمضان نیز از جمله اهداف اجرای این طرح است.
وی تصریح کرد: نظر به سابقه موفق و تأثیری که اجرای ویژه‌برنامه سحرخیزان کوچک و روزه‌اولی‌ها در جامعه و شهر تهران داشته است،‌ با مشارکت مهد قرآن و مرکز پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن بر آن شدیم تا با یک برنامه‌ریزی و دخیل کردن خانواده‌ها، این برنامه‌ را برای کودکان سنین پایه اجرا کنیم.
معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن بیان کرد: این برنامه معنوی روز یکشنبه، 20 خردادماه از ساعت 11 تا 12 همراه با برپایی سفره افطاری به صورت نمادین و باز کردن روزه کله گنجشکی کودکان اجرا خواهد شد.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران، هم‌اکنون مجموعه مهد و پیش‌دبستانی قرآن فرهنگسرای قرآن به نشانی تهران، خیابان قزوین، نرسیده به میدان آذری؛ مهد و پیش‌دبستانی قرآنی فاطر به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن و مهد قرآن شهربانو به نشانی ابتدای یادگار امام(ره)، نبش خیابان دستغیب، مجموعه شهربانو را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی ویژه برنامه سحرخیزان کوچک فرهنگسرای قرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه در گیلان ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال است، افزود:۱۴ تا ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۳ هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده و در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه در استان تدوین واجرایی می‌شود.
وی از اجرای رزمایش خدمت رسانی بسیج سازندگی در این هفته خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان گیلان تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.
سرهنگ احمد ابراهیمی، شعار هفته بسیج سازندگی امسال را «همه باهم بسیج خدمت رسانی» اعلام کرد و گفت: افتتاح ۵۰ واحد مسکن محرومان،۱۷ طرح آب رسانی، برپایی میز خدمت، اهدای۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان از مهمترین برنامه‌های در هفته بسیج سازندگی در گیلان است. 

‌رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در۶ سال گذشته بیش از ۲ هزار مسکن از سوی بسیج سازندگی گیلان با کمک خیران برای محرومان ساخته شده است، افزود: ۷۰۰ مسکن محرومان نیز در حال حاضر در دست ساخت است.
وی همچنین به آبرسانی در مناطق محروم گیلان اشاره و تصریح کرد: در ۲ سال گذشته آب رسانی ۳۷۰ روستا در غرب گیلان به بسیج سازندگی واگذار شد که از این تعداد در ۱۵ ماه ۱۷۱ روستا به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ازآب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
سرهنگ احمد ابراهیمی اضافه کرد: تاکنون هزار و ۴۲۶ صندوق قرض الحسنه بسیج در پایگاه‌های مقاومت راه اندازی شده است و این صندوق‌ها تسهیلات بدون بهره دربخش‌های مختلف از جمله درمان، اشتغال و جهیزیه به افراد خدمت رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده