Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، علی اصغر جمشیدنژاد عصر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در سالن غدیر استانداری نقش و اثربخشی روابط عمومی دستگاه‌ها در جامعه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید در گام نخست میزان تأثیرگذاری فعالیت‌های خود نسبت به نیازهای جامعه را ارزیابی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انعکاس اقدامات صورت‌گرفته از سوی دستگاه‌ها با میزان رضایتمندی مردم ارتباط مستقیم دارد اظهار داشت: در رصد فعالیت‌های خود باید ببینیم تا چه سطحی توانسته ایم به سوالات و ابهامات موجود در اذهان مخاطبان پاسخ دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان تبیین جایگاه روابط عمومی از سوی متولیان این بخش را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: مدیران دستگا‌ه‌های اجرایی باید به نقش و وظایف روابط عمومی‌ها اشراف کامل داشته باشند و مسئولان روابط عمومی ها باید با هنر، اندیشه‌ و اقداماتشان، توانایی مجموعه‌ی خود را اثبات کنند.

وی اظهار داشت: بخش‌خصوصی به خوبی نقش روابط عمومی‌ در پیشبرد اهداف و تصمیم‌گیری ها را درک و براساس آن برنامه ریزی و سرمایه گذاری می کند که باید این موضوع در دستگاه‌های اجرایی نیز اجرایی شود.

وی گفت: اگرچه تمام اقدامات روابط عمومی در تبلیغات خلاصه نمی شود اما می توان با بهره‌گیری از تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی ضمن اطلاع رسانی به مردم به آنان پاسخگو بود.

جمشیدنژاد افزود: از طریق ابزارها و تکنولوژی‌های مدرن موجود می‌توان به نیازهای جامعه دسترسی و براساس آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی آموزش نیروهای روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی را نیز بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها برای آموزش و ارتقاء سطح کیفی روابط عمومی‌ها براساس نیازسنجی از دستگا‌ه‌ها بهره می گیریم.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه در بسیاری از موضوعات مخاطبان اطلاع دقیقی از مسائل و خدمات در حال اجرا از سوی دستگا‌ه‌ها ندارند گفت: نوع اطلاع‌رسانی به سطوح مختلف جامعه باید متناسب با هربخشی انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها حیطه‌ی وظایف خود را محدود به درج یک خبر تلقی نکنند بلکه می توانند با ارائه پیشنهادات سازنده به مدیران، علاوه بر تصمیم‌سازی در سطح کلان، تمامی نگاه‌ها در سطح ملی و بین‌المللی را به دستگاه خود معطوف کنند.

جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: با اقدام‌های عملی از سوی روابط عمومی‌ها به عنوان قلب تپنده هر سازمان می توان باعث امید را در جامعه افزایش داد و گام‌های اساسی در مسیر رفع دغدغه‌های مردم برداشت.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان برگزاری این نشست را گام مثبتی در مسیر هم افزایی فعالیت‌های روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: به منظور بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی شهرستانی در جهت بهبود سطح کیفی اطلاع رسانی نسبت به معرفی رابطین روابط‌عمومی‌ها اقدام شده است.

مرتضی عاطفی افزود: در دوره جدید شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با استفاده از ابزارهای مختلف  تلاش می کنیم تا شاهد ارتقاء سطح کیفی روابط‌عمومی‌ها باشیم.   

در این نشست برخی از مدیران روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته‌اند، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: کدام مواد سمی در رژ لب‌ها وجود دارند؟

سازمان غذا و دارو فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomixو فرآورده "تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز" را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

براساس این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu،شربت گیاهی تری تراپیست(مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام این‌که این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیرمجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد، از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228713 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت