Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@22:30:05 GMT

جعفر مروارید بر صندلی ارشاد خراسان می نشیند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۰۹۴۷

جعفر مروارید بر صندلی ارشاد خراسان می نشیند

قدس انلاین : فردا طی مراسمی از زحمات سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تقدیر و "جعفر مروارید" دانش­ آموخته دکتری فلسفه، مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه به عنوان مدیر کل جدید معرفی خواهد شد.

این مراسم فردا یکشنبه ۱۳ خردادماه ساعت ۱۷در بوستان ملت مجتمع امام رضا (ع)سالن اصلی مجموعه تاتر شهربرگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا براین گزارش ، جعفر مروارید قرار است جایگزین سید سعید سرابی شود که مدتهاست سکانداری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی را دو دولتهای نهم ، دهم ویازدهم برعهده داشته است .

انگونه که شنیده شده است شخص وزیر بر این تغییر اصرار داشته است و گویا مساله با اتفاقات چند ماهه اخیر در مشهد مرتبط است . گفته میشود که وزیر توقع داشته که مدیر کل ارشاد برخورد و واکنش های جدی تری نسبت به برخی وقایع از خود نشان دهد.

به گزارش رسیده سید سعید سرابی هم به معاونتی که قرار است به زودی در وزارتخانه تاسیس شود نقل مکان میکند.

طی روزهای گذشته خبرهایی از جذف اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مشهد هم مخابره شده بود که سید سعید سرابی مدیرکل وقت انرا تایید کردو گفت که بنا به صلاحدید وزارت و درچارت جدید سازمانی مراکز استانها دیگر اداره نخواهند بودو تحت عنوان معاونت مدیرکل فعالیت خواهند کرد.

وی امانگفت که ایا مدیر اداره ارشاد مشهد به عنوان معاون معرفی خواهد شد یا شخص دیگری مد نظر قرار دارد.

مدیر اداره ارشاد مشهد طی هفته های گذشته و بخاطر مجوز دادن به برگزاری یک مراسم قرعه کشی مساله دار دریکی از برجهای تجاری شهر مشهد چند روزی زندانی شد.

بازداشت وی به دستور معاون دادستان مشهد انجام شد و رایزنی مدیران ارشاد نیز موثر واقع نشد تا اینکه چند روز بعد با تبدیل بازداشته به وثیقه وتودیع ان مدیر بازداشتی ارشاد مشهد از زندان ازاد شد.

اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی با توجه به وجود بارگاه منور رضوی دراین استان وشهر مشهد از حساسیتی مضاعف برخوردار است .

هنوز اطلاعاتی از سوابق جعفر مروارید که مدیر مورد نظر وزیر است به دستمان نرسید ه است .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اداره کل ارشاد خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند