Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:05:03 GMT

معرفی خادمان اهل‌بیت از صدر اسلام تا کنون

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۱۵۷۶

معرفی خادمان اهل‌بیت از صدر اسلام تا کنون

خبرگزاری شبستان: غرفه خادمان عترت از دیگر غرفه‌های بیست و ششمین دوره نمایشگاه قرآن کریم است که به معرفی شخصیت‌های خادم اهل بیت(ع) پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، غرفه خادمان عترت تحت نظر انجمن حوزه علمیه قم از دیگر غرفه‌های بیست و ششمین دوره نمایشگاه قرآن کریم است که به معرفی شخصیت‌های خادم اهل بیت(ع) پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هر تابلویی که در این غرفه قرار گرفته به صورت مختصر زندگی‌نامه یعنی زمان و محل تولد همچنین خدمات این شخصت‌ها را اعم از تالیف کتاب، نشر حدیث یا تاسیس حوزه علمیه را بیان کرده است.

 شخصیت‌های خادم اهل‌بیت(ع) از زمان صدر اسلام تا کنون و از همه کشورهای مختلف جهان اسلام شامل لبنان، سوریه، عراق، عربستان و برخی کشورهای دیگر انتخاب شدند.

خادمان اهل‌بیت(ع) بسیار فراوان هستند اما برای این غرفه 40 نفر از آنان گزینش شدند که از صدر اسلام افرادی نظیر سلمان فارسی یا ابوذر غفاری؛ از دوره آغاز غیبت کبری اشخاصی نظیر شیخ صدوق یا شیخ مفید و از معاصران اشخاصی نظیر مرحوم علامه شهیدی یا آقا بزرگ تهرانی انتخاب شدند.

همچنین در این غرفه نمایشگاهی یک پوستر با موضوع 60 آیه قرآنی طراحی شده که به مخاطبان مراجعه‌کننده هدیه داده می‌شود.

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس ماه رمضان نمایشگاه قرآن مسلمانان نمایشگاه قرآن کریم مسجد علی لاریجانی استان البرز شب های قدر اردبیل نمایشگاه قرآن کریم نمایشگاه قرآن نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نظر محمدرضا طالقانی درباره‌ دوقطبی دبیر - خادم: رسول همیشه خویشتن‌داری کرده

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • درخواست جالب از علیرضا دبیر درباره رسول خادم
  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم
  • (ویدئو) نظر محمدرضا طالقانی درباره‌ دوقطبی دبیر - خادم: رسول همیشه خویشتن‌داری کرده
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه