Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: روزنامه القدس العربی در گزارشی درباره عزل و نصب های تازه پادشاه عربستان سعودی نوشت، سلمان بن عبدالعزیز امروز شنبه با صدور حکمی دستور تاسیس وزارت فرهنگ را صادر شاهزاده «بدر بن عبدالله بن محمد بن فرحان» را به عنوان وزیر فرهنگ منصوب کرد. این وزیر کسی نیست جز خریدار تابلوی نقاشی 450 میلیون دلاری داوینچی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که تابلوی «مسیح» لئونادرو داوینچی، نقاش ایتالیایی، را برای ولیعهد عربستان سعودی خریداری کرد، به عنوان وزیر جدید فرهنگ عربستان انتخاب شد.

وزیر فرهنگ جدید عربستان سعودی اواخر سال ۲۰۱۷ به عنوان رئیس هیأت مدیره کانال‌های ام بی سی انتخاب شد و با خرید تابلوی «مسیح» لئونادرو داوینچی برای محمدبن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، که با ارزش ۴۵۰ میلیون دلار رکود گران‌ترین تابلوی نقاشی جهان را شکست، مورد توجه (رسانه ها) قرار گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نظافتچی خائن اعتراف زشتی در کلانتری دربند کرد

پسر جوان در تهران سحری نخورده به قتل رسید

فاجعه ای دیگر / اقدام سیاه 3 مرد با یک دختربچه در خمینی شهر

نفوذ به ماجرای مدرسه پسرانه معین قبل از ورود دادستانی تهران / به ما گفته بودند سکوت کنید!

تجاوز به دختر 14 ساله در برابر چشمان سعید دوست پسرش / 2 موتور سوار در پارک آن دو را آزار دادند

فوری / آزار دانش آموزان پسرانه دبیرستان معین رد شد

زن بدنساز با پسر پورشه سوار تهرانی هم خوابی کرد تا او را به دام بیندازد / در خانه ویلایی چه گذشت؟

درخواست 2 خواهر بی حیا از 3 جوان تهرانی / شب پدر را به در خانه فرستادند!

جا خوش کردن مار جعفری در یک پراید! + عکس

وقتی مرد 73 ساله عروس جوان را از چنگ شوهرش در آورد + فیلم

آزار و اذیت تا چند وقت در پزشکی قانونی قابل تشخیص است؟

همخوابی وقیحانه مدیر بازرگانی با کارمند دختر / آرمین باردار کرد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت جهان عربستان عربستان سعودی نقاشی خریدار حوادث عکس ایران دبیرستان دبیرستان معین پرونده فیلم قتل زن اخبار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد

ایسنا/هرمزگان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک از راه‌اندازی غرفه فرهنگ و هنر و برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در این شهرستان خبر داد.

محمد پیشان شامگاه ۱۱ اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: خلیج فارس هویت ملی ماست و نامگذاری ۱۰ اردیبهشت به نام روز ملی خلیج فارس فرصتی ارزشمند است تا با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سراسر کشور و به ویژه در سواحل خلیج فارس این نماد هویت ملی را پاسداری نماییم.

وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک با همراهی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان با هدف پاسداشت روز ملی خلیج فارس مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در سطح شهرستان سیریک برگزار نمود، در این مسابقه هنرمندان شهرستان نقاشی های مختلفی با موضوع خلیج فارس ترسیم کردند و این روز بزرگ را گرامی داشتند. آثار هنرمندان شرکت کننده در غرفه فرهنگ و هنر شهرستان جهت بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک تصریح کرد: در پایان این مسابقه از فاطمه ملاحی، زینب جمالدینی و زهرا ملاحی به عنوان سه نفر برتر مسابقه طراحی و نقاشی با هدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد