Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@01:03:18 GMT

جام جهانی ستاره فرانسوی بارسا را نجات می دهد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۳۹۴۶

جام جهانی ستاره فرانسوی بارسا را نجات می دهد؟

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا ممکن است با درخشش در جام جهانی آینده خود را تغییر دهد.

به گزارش "ورزش سه"، از همان ابتدای روزهای جدایی نیمار که بحث انتقال عثمان دمبله به بارسلونا مطرح شد، این بازیکن از رویای خود برای بای کردن در این باشگاه صحبت کرده و آنقدر پافشاری کرد تا در نهایت با 142 میلیون یورو راهی نوکمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما فصل با مصدومیت برای دمبله آغاز شد و در ادامه اوضاع خوب پیش نرفت تا بسیاری انتقال گریزمان در تابستان امسال را مقدمه ای برای جدایی او دانند و پیشنهاد برخی تیم ها مانند لیورپول و پای سن ژرمن نیز آتش این شایعات را بر افروخته است و با توجه به نیاز بارسا برای جذب منابع مالی در راستای جذب گریزمان و چند ستاره دیگر، احتمال جدایی دمبله افزایش یافته است.

 

اما دمبله دیشب در ترکیب تیم ملی فرانسه برابر ایتالیا عملکرد خوبی داشت و یک گل فوق العاده نیز وارد دروازه آتزوری کرد. اگر دمبله همین روند را در جام جهانی نیز ادامه دهد، ممکن است نظر بارسلونا حداقل در مورد فروش دائمی این مهاجم 21 ساله تغییر کند و دمبله شاید فصل بعد نیز در رختکن بلوگرانا حضر داشته باشد.

بارسلونا تیم ملی فرانسه آنتون گریزمان عثمان دمبله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا تیم ملی فرانسه عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت