Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:26:55 GMT

ساخت اسکلت بزرگ‌ترین دایناسور کشف شده

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۴۶۲۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

 موزه فیلد شیکاگو از اسکلت شبیه‌سازی شده، ماکسیمو بزرگ‌ترین دایناسوری که تاکنون کشف شده است رونمایی کرد. این دایناسور گردنی دراز دارد و بیش از ۱۰۰ میلیون سال پیش در بخشی از آرژانتین کنونی زندگی می‌کرد. طول بدن این دایناسور کمی بیش از ۳۷ متر است و قد آن ۸.۵ متر است که به بالکن طبقه دوم این موزه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4312204

منبع: مهر

کلیدواژه: آرژانتین دایناسور شیکاگو جام جهانی 2018 روسیه فوتبال خندوانه تکنولوژی ایالات متحده آمریکا روسیه ماه مبارك رمضان مجلس شورای اسلامی لیگ قهرمانان اروپا فرانسه ایران احسان علیخانی برنامه ماه عسل تصاویر حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود

تین نیوز

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی گفت: ایجاد شبکه خانه موزه ها و تهیه اطلس فرهنگی شهر تهران دو پروژه ای هستند که در چارچوب برنامه ریزی کلان اجرا می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدمحمد ناظم رضوی با تاکید بر اینکه پروژه مرمت و تبدیل به موزه «پرواز» آشیانه پرواز قلعه مرغی که اولین فرودگاه شهر تهران است را در سال گذشته آغاز کردیم، گفت: در فاز اول این پروژه بحث مرمت اضطراری مطرح است که در این راستا سازه هایی که بیش از ۱۰۰ سال قدمت تاریخی دارند و آسیب دیده اند را مرمت می کنیم. پس از تکمیل مرمت اضطراری بحث تبدیل این آشیانه به موزه پرواز را خواهیم داشت.

ناظم رضوی با اشاره به اینکه پروژه البرز لشگرک نیز یکی از پروژه هایی است که سال هاست در دستور کار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با دستور شهردار و همکاری بخش های مختلف شهرداری به خصوص در بحث های مالی، عملیات مرتبط با تکمیل فضای تجاری این پروژه به پایان رسیده است و به زودی مجموعه البرز لشگرک به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ۲ پروژه در دستور کار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی قرار دارد، بیان کرد: برنامه ریزی عملیاتی برای فضاهای فرهنگی شهر تهران با همکاری مرکز مطالعات، ایجاد شبکه خانه موزه ها و تهیه اطلس فرهنگی شهر تهران دو پروژه ای هستند که در چارچوب برنامه ریزی کلان برای آینده زیرساخت های فرهنگی شهر تهران اجرا می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حل مسائل کشور در حوزه زلزله‌های بزرگ ۵ کلانشهر ایران
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • (ویدئو) انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی
  • انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!
  • چهره زن نئاندرتال ۷۵هزار ساله رونمایی شد (+عکس)
  • (ویدئو) کشف اسکلت‌های بدون دست و پا در «آشیانه گرگ» هیتلر