Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:08:44 GMT

تمامی فعالان چهارمحال و بختیاری دغدغه آبادانی دارند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۵۷۶۲

تمامی فعالان چهارمحال و بختیاری دغدغه آبادانی دارند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: تمامی فعالان این استان دغدغه آبادانی و ارتقا استان را دارند و این دغدغه باید محقق شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شنبه شب در نشست فعالان استان در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) افزود: اگر چه در روش ها ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد اما برای آبادانی و ارتقا استان باید همه وارد میدان شوند و با همدلی و وحدت نسبت به این مساله اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی سعه صدر را یکی از نیازهای مدیران و مسوولان دانست و گفت: مدیران و مسوولان باید حرف های مردم را با سعه صدر بشوند هر چند ممکن است برخی از این صحبت ها با مورد قبولشان نباشد.
به گفته وی، در نشست اخیر مقام معظم رهبری با دانشجویان و جوانان، یکی از دانشجویان حرفهای انتقادی مطرح کرد که رهبری معظم انقلاب با سعه صدر این را شنیدند و مسوولان باید این صعه صدر را الگوی خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مسؤولان نیز انتظار دارند حرف‌هایشان شود تاکید کرد: اقتضای نظام جمهوری اسلامی ایران سعه صدر داشتن مدیران است.
وی مدیریت نظام جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر عدالت دانست و گفت: سبک اداری و تجاری جامعه باید به سمت عدالت اسلامی پیش برود نه سبک بیگانه باشد.
به گفته وی، حکومت باید از دین استخراج شود نه برعکس و این امر انگار بر عده ای مشتبه شده است.
نکونام با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام راحل و قیام پانزده خردادماه افزود: انقلاب اسلامی برای حاکمیت دین اسلام در جامعه شکل گرفت و به دنبال حکومت کردن نبود و زدودن محرومیت از چهره مسلمانان و عزت بخشیدن به جهان اسلام در انقلاب اسلامی محقق شد.
وی گفت: باید برای پیشرفت استان از نگاه حزبی، گروهی و فردی عبور کرد و با همدلی و وحدت همه گروه ها به دنبال آبادانی و پیشرفت بود.
به گزارش ایرنا، در این نشست استاندار چهارمحال و بختیاری، 4 نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و یکی از دانشجویان به نمایندگی از تشکلهای دانشجویی گزارشی از عملکرد استان را مطرح کردند.
در این نشست فعالان سیاسی اصولگرا، اصلاح طلب، اعتدالگرا، هنرمندان، مسوولان نشریات و خبرنگاران، ائمه جمعه و فرمانداران و مسوولانی استانی و شهرستانی حضور داشتند.
2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي امام جمعه شهركرد گروه ها احزاب ضيافت افطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری