Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست با علما و روحانیون اهل سنت استان بوشهر افزود: مردم توجه ویژه‌ای به توصیه‌های علما و روحانیون دارند که باید از این ظرفیت بخوبی برای کاهش تنش آبی تلاش کرد.
وی بیان کرد: اعتقادات و باورهای دینی مردم می‌تواند در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب موثر باشد تا بتوان تابستان را بدون مشکلات کمبود آب پشت سرگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گراوند در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در این استان اهل تسنن و تشیع سال‌ها در کنار هم به صورت مصالحت‌آمیز با اتحاد و انسجام زندگی می‌کنند و این استان را به عنوان نماد اتحاد مسلمانان تبدیل کرده اند.
وی با بیان اینکه همزیستی و تعامل اهل تسنن و تشیع استان بوشهر در عرصه‌های مختلف انقلاب به نمایش گذاشته شده اظهار کرد: اهل سنت در عرصه‌های اجتماعی سیاسی مانند انتخابات و راهپیمایی‌ها حضور فعالی دارند که نشان از اعتقاد قلبی آنان به نظام اسلامی و انقلاب است.
استاندار بوشهر، با تاکید بر تقویت اتحاد مسلمانان گفت: دشمنان این روزها بیشتر از ادوار گذشته در ایجاد تفرقه میان مسلمانان تلاش می‌کنند که باید اتحاد در بین مذاهب اسلامی برای خنثی شدن ترفندهای دشمنان تقویت شود.
گراوند با اشاره به اینکه اهل سنت استان بوشهر در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش آفرینی کردند افزود: در جریان جنگ تحمیلی، اهل سنت استان بوشهر 30 شهید تقویم انقلاب اسلامی کرده است.
7212/6043**
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان بوشهر انتخابات ترویج فرهنگ تقویم نظام اسلامی تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه همزمان با روز معلم در دیدار با خانواده معلم شهید ترور «نادر تقی پور» که فرزند این شهید بزرگوار از کارکنان اداره کل صمت است با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۵ شهید ترور گیلان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: خانواده‌های شهدا با ایثارگری‌هایی که در حق ما انجام داده‌اند تکیه گاه معنوی جامعه ما به شمار می‌روند.

وی ضمن تکریم صبر و صلابت خانواده متدین شهید تقی پور تصریح کرد: حفظ شأن شهدا و جایگاه رفیع آنها در درجه اول توسط خانواده‌های ریشه‌دار و اصیل آنها انجام می‌شود که به حق ستودنی است و تربیت فرزندان صالح توسط همسر مومنه شهید نیز افتخار آفرین و شایسته تحسین است.

پورحیدری با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده مکرم شهید تقی‌پور ادامه داد: مهمترین درس معلم شهید خلوص ایمان و آزادگی است یادشان همواره گرامی و نامشان در تاریخ ایران ثبت و جاودانه است.

گفتنی است، شهید معلم نادر تقی‌پور در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۵ توسط منافقین کوردل در شهر آستانه اشرفیه مورد سو قصد قرار گرفت و با اصابت گلوله به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 6094187

دیگر خبرها

  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی