Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:46:07 GMT

مرغداران همدان خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۶۳۲۲

مرغداران همدان خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند

به گزارش ایرنا، حاضران روز شنبه با حضور در مقابل فرمانداری همدان، نسبت به افزایش قمیت نهاده های دامی و متوازن نبودن میزان تخصیص این نهادها با میزان مصرف، گلایه مند بودند.
آنها مدعی اند که شرکت امور پشتیبانی دام همدان متناسب با مصرف دام، نهاده در اختیار آنها قرار نداده است و مرغداران مجبورند برای تامین نیازهای خود، ذرت و سویا را با چند برابر قیمت از بازار آزاد تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تجمع کنندگان که شمار آنها به حدود یکصد نفر می رسید، همچنین نسبت به پائین بودن قیمت مرغ و واردات آن معترض بودند.
معترضان همچنین خواستار حمایت مسئولان این صنف با افزایش قیمت مرغ متناسب با رشد نرخ نهاده های دامی، هستند.
به گفته آنها ادامه روند کنونی موجب آسیب دیدن تولید شده و بیشتر مرغداران را به ورشکستگی می کشاند.
در ادامه این تجمع، شماری از نمایندگان صنف مرغداران، به همراه مسئولان امور دام و جهاد کشاورزی در دفتر فرماندار همدان حضور یافتند و هم اینک در حال رایزنی برای رفع مشکلات و دغدغه های این قشر هستند.
یکی از مرغداران به ایرنا گفت: قیمت یک کیلوگرم سویا امسال از 16 هزار ریال به 26 هزار ریال و قیمت ذرت از هفت هزار و 500 ریال به 12 هزار ریال رسیده است.
وی که خواست نامش فاش نشود، ادامه داد: باید به این قیمت نرخ بارگیری نهادهای دامی و حمل آن به استان را نیز افزود.
این مرغدار افزود: این میزان افزایش قیمت در حالیست که قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده با 20 درصد کاهش به 38 هزار ریال تقلیل یافته است.
وی ادامه داد: اگر مسئولان به فکر مصرف کننده هستند و نمی خواهند مصرف کننده مرغ را با قیمت بالا خرید کند، بهتر است به جای اینکه از جیب مرغداران هزینه کند نهادهای دامی را در اختیار این صنف قرار دهد.
این مرغدار تاکید کرد: فعالان در این صنف به هیچ عنوان دنبال گران کردن مرغ نیستند بلکه ما راضی به ارزان شدن آن مشروط به ارزان شدن نهادهای دامی هستیم.
500 مرغدار در همدان فعالیت دارند و میزان مصرف روزانه این استان یک هزار و 500 تن است.
7526/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 افزایش قیمت جهاد کشاورزی واردات همدان مرغداران تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک

شهرام محسنی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران