Web Analytics Made Easy - Statcounter

"ورزشگاه ۲۲ گولان" سنندج یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام کردستان است که پس از گذشت ۱۳ سال از گلنگ‌زنی این پروژه، هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۵ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در حوزه ورزش هر کلنگی که در استان‌های محروم کشور همچون کردستان بر زمین زده می‌شود، روزنه امیدی در دل جوانان این خطه ایجاد می‌کند اما اگر آن پروژه پس از گذشت سال‌ها به بوته فراموشی سپرده شود، باید به حال ورزشکاران این استان گریست که باید همچنان از اماکن ورزشی محروم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه 6 هزار نفری 22 گولان سنندج یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان کردستان است که از سال 84 کلنگ آن در شهر سنندج به زمین زده شده اما متأسفانه به‌دلیل کمبود اعتبارات و بی‌توجهی مسئولان، پس از گذشت 13 سال همچنان بلاتکلیف مانده و تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است!

این پروژه نیمه‌تمام به کلاف سردردگمی تبدیل شده که هر روز بر پیچیدگی آن افزوده می‌شود و از ابتدای دولت تدبیر و امید هم تاکنون، دولتمردان، مسئولان کشوری و ارشد استانی وعده‌ها و امیدهای متفاوتی بابت اتمام این پروژه نیمه‌تمام داده‌اند، ولی هنوز که هنوز است تحقق نیافته است.

وعده جدید برای بهره‌برداری از پروژه نیمه‌تمام13 ساله کردستان

البته باید یادآور شد، که حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در شانزدهم اردیبهشت‌ماه امسال در بازدید از سالن شش هزار نفری شهر سنندج اظهار داشت: این پروژه نهایتاً تا دهه فجر امسال با 10 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی کاملاً به بهره‌برداری می‌رسد.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان نیز در این مراسم اتمام پروژه 6 هزار نفری 22 گولان سنندج را یکی از دغدغه‌های مهم و اولویت‌دار خود بیان کرد و از محل اعتبارات استانی 10 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: اتمام پروژه نیمه‌تمام 6 هزار نفری 22 گولان سنندج از اولویت‌های مهم این اداره‌کل است و تمام توان خود را برای اتمام این پروژه در سال‌جاری به کار گرفته‌ایم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

حامد جولایی علت تأخیر در اتمام پروژه 6 هزار نفری 22 گولان سنندج را «کمبود اعتبارات» بیان کرد و افزود: امسال امیدواریم با 20 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته ملی و استانی، شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

القصه؛ جامعه ورزشی کردستان پس از گذشت 13 سال همچنان امیدوارند که حداقل تا پایان امسال این پروژه  6 هزار نفری 22 گولان سنندج به بهره‌برداری برسد و این وعده‌های جدید به وعده‌های بی‌سرانجام و سرخرمن سالیان قبل ختم نشود.

خبرگزاری تسنیم کردستان به‌عنوان یک خبرگزاری مردمی و مورد وثوق جوانان این دیار در کنار انعکاس واقعیت‌ها، بنا بر وظیفه ذاتی یک رسانه که طرح مطالبات مردم و شفاف‌سازی درباره موضوعات مختلف است، نتیجه تلاش‌های مسئولان ارشد کردستان برای تحقق وعده‌ بهره‌برداری از پروژه 6 هزار نفری 22 گولان سنندج در سال‌جاری را در زمان مناسب خود منعکس می‌کند.

انتهای پیام/ش

R7848/P1361/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم
  • فیلم| عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با هشت ماه بلاتکلیفی