Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه های ایام شهادت اول مظلوم عالم حضرت علی (ع)، بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (13 خرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: برنامه های ایام شهادت اول مظلوم عالم حضرت علی (علیه السلام)، بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مراسم امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلّم) امروز یکشنبه 13 خرداد ساعت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد با سخنرانی حجت‌الاسلام نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به ویژه برنامه های «امام علی (علیه السلام) در اندیشه و سیره امام خميني (ره)» در مرکز استان اشاره کرد و گفت: این مراسم در شهرکرد روز دوشنبه 14 خرداد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد با سخنرانی سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

ویژه برنامه های «امام علی (علیه السلام) در اندیشه و سیره امام خميني (ره)» در سایر شهرها و روستا های چهارمحال و بختیاری به شرح زیر است:

 

شهرکیان: گلستان شهدا

سودجان: مسجد جامع

سورشجان: مسجد امام حسین (علیه السلام)

طاقانک: مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

هارونی: مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

فرخشهر: تپه نورالشهداء

هفشجان: مسجد جامع «13 خرداد ساعت 30 و 19»

فارسان: مصلای نماز جمعه

جونقان: مسجد ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

چلیچه: مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

گوجان: مسجد 14 معصوم 

بابا حیدر: مسجد موسی ابن جعفر (علیه السلام)

پردنجان: مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

لردگان: مصلای اولی الامر

آلونی: مسجد جامع المهدی

مالخلیفه: مصلای نماز جمعه

منج: مسجد نسا

سردشت: مسجد ساخت

بروجن: مسجد حاج کرامت

نقنه: مسجد جامع

گندمان: مسجد امام علی (علیه السلام)

سفید دشت: مسجد جامع

فرادنبه: مسجد شهید بهشتی

اردل: مسجد ابوالفضل العباس (علیه السلام)

دشتک: مسجد امام حسین (علیه السلام)

کاج: مسجد امام حسین (علیه السلام)

سرخون: مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

سامان: مسجد جامع

بن: مسجد جامع

وردنجان: مسجد جامع

یانچشمه: مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

کیار: مسجد امام حسین (علیه السلام) شلمزار

دستناء: گلزار شهداء

ناغان: مسجد جامع

گهرو: مسجد حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام)

کوهرنگ: حسینیه پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلّم) چلگرد

بازفت: مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام)

صمصامی: مسجد امام حسین (علیه السلام)

 

خاطرنشان می شود: ویژه‌ برنامه تبیین فضائل امیرمومنان علی (علیه السلام) و ثمرات و بركات امام خميني (ره) و نهضت 15 خرداد «همزمان با مراسم احیای دومین شب از لیالی باعظمت قدر» سه‌شنبه 15 خرداد ساعت 22 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد و در 32 شهر و 25 مراکز بخش و روستاهای پرجمعیت استان برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن مجلس نمایشگاه قرآن کریم ماه رمضان کانون های مساجد مسجد بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قرآن کریم شب های قدر علی لاریجانی شهادت حضرت علی ع قیام ۱۵ خرداد ارتحال امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است

ایسنا/کرمان امام جمعه راین گفت: آن‌چه امروز به‌عنوان ترمیم، توسعه و بازسازی قبور مطهر ائمه مطرح است، ریشه تاریخی دارد و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها اولین کسی بودند که با ترمیم قبر حضرت حمزه سیدالشهدا، بنیان‌گذار این سنت حسنه شدند.

حجت‌الاسلام عباس اسماعیل‌زاده شامگاه پنجم اردیبهشت ماه در جمع خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان با اشاره به این‌که ترمیم حرم‌های مطهر، تعظیم شعائر اسلامی است، افزود: حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها علاوه بر ترمیم قبر حضرت حمزه سیدالشهدا از تربت قبر آن حضرت تسبیح درست کردند و با آن تسبیح ذکر خدا را می‌گفتند.

وی بیان کرد: کسانی که امروز برای توسعه و بازسازی عتبات تلاش می‌کنند، قدر این فرصت را بدانند.

امام جمعه راین در ادامه با اشاره به سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسینی گفت: این بزرگوار با چهار واسطه به حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام می‌رسند و سرآمد همه‌ سادات بزرگی است که امام هادی علیه‌السلام زیارت مزار او را مساوی با زیارت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام دانسته‌اند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده، حضرت عبدالعظیم حسنی را الگوی مواسات و خدمت به خلق‌الله دانست که در کنار جهاد علمی به امور نیازمندان هم رسیدگی می‌کرد.

وی افزود: این خصلت حضرت عبدالعظیم در وجود و رفتارهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی موج می‌زد که نمونه‌های فراوانی از آن در خاطرات دوستان و همراهان شهید آمده است.

امام جمعه راین در ادامه به سالروز واقعه طبس اشاره کرد و گفت: واقعه‌ طبس نتیجه‌ تدبیر الهی و شکست مفتضحانه‌ای بود که به واسطه رحمت الهی در قالب طوفان شن اتفاق افتاد که فراتر از برنامه و فکر ما انسان‌ها بود.

وی ضمن تقدیر از تدبیر طراحی عملیات وعده‌ صادق که به منظور تنبیه دشمن متجاوز صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه انجام شد، تصریح کرد: امنیتی که در صحرای نقب توسط امریکا و اسرائیل تدبیر شده بود، از امنیت کاخ سفید هم بیشتر بود، لیکن در عملیات وعده صادق، توسط دلاورمردان سپاه اسلام مورد هدف قرار گرفت و در هم شکست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟