Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@03:22:01 GMT

مأموران قلابی، مهاجران غیرقانونی را ربودند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۹۹۹۵

رویداد۲۴-افرادی که با جعل عنوان مأمور اداره آگاهی اقدام به سرقت خودرو، پول نقد و ربودن سه مهاجر غیرقانونی کرده بودند، دستگیر شدند و تحقیقات برای دستگیری همدستان آنها و شناسایی دیگر مال‌باختگان احتمالی ادامه دارد.

  ساعت 5:30 بامداد روز جمعه یکی از واحدهای گشت خودرویی کلانتری 168 سیزده آبان در لاین جنوب به شمال اتوبان هاشمی در حال حرکت بود که مأموران حاضر در واحد گشت متوجه شدند یکی از رقم‌های خودروی پراید سفیدرنگی که پنج سرنشین دارد، با چسب مخدوش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با دقت بیشتر سرنشینان را زیر نظر گرفتند و در فاصله کوتاهی متوجه ‌شدند سه سرنشین عقب خودروی پراید با حرکات عجیب قصد دارند چیزی را به مأموران بگویند؛ بنابراین با استفاده از آژیر و بلندگو به راننده خودروی پراید دستور ایست ‌دادند؛ اما راننده با انگیزه فرار بر سرعت خودرو افزود که در نهایت مأموران با شلیک تیر هوایی برای اخطار به راننده موفق به متوقف‌کردن خودرو شدند.

سرنشین جلوی خودروی پراید بلافاصله پس از توقف با پای پیاده اقدام به فرار کرد؛ اما راننده قبل از آنکه فرصت فرار پیدا کند، دستگیر شد.

مأموران در بررسی وضع دیگر سرنشینان خودرو پی بردند هر سه سرنشین عقب خودرو با دستبند به هم بسته شده‌اند. آنها گفتند: هر سه ما افغان هستیم و پنج مرد لباس‌شخصی در محل زندگی ما که صالح‌آباد است، به سراغ‌مان آمدند. آنها دستبند و بی‌سیم هم داشتند و خود را افسر آگاهی معرفی کردند و گفتند به دلیل اقامت غیرمجاز باید با آنها به اداره پلیس برویم.

این در‌ حالی بود که سرباز وظیفه واحد گشت برای دستگیری سرنشین فراری به تعقیب او در زمین‌های کشاورزی اطراف محل توقف خودرو رفت و پس از تعقیب و گریز کوتاه و شلیک چند تیر هوایی موفق به دستگیری او شد.

در بررسی اولیه از خودرو نیز مشخص شد دو مرد در خودروی پراید یک چراغ‌گردان آبی‌رنگ داشتند. به‌این‌ترتیب هر پنج نفر به کلانتری انتقال یافتند و سه مرد افغان در اظهارات خود گفتند: این خلافکاران پنج نفر بودند که سه نفر دیگر خودروی پژوی 405 ما را به همراه 11 میلیون پول نقدی که داشتیم، برده‌اند.

به‌این‌ترتیب پس از انجام تحقیقات اولیه پرونده برای بررسی تخصصی در اختیار مأموران اداره 9 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات در حالی برای دستگیر همدستان متهمان دستگیر‌شده ادامه دارد که خودروی پژو نیز به ‌صورت رها‌شده کشف شده است؛ اما اثری از 11 میلیون پول نقد نبود.

سرهنگ امین محمدی، رئیس کلانتری 168 سیزده‌ آبان، در‌این‌باره تأکید کرد: شهروندان محترم توجه داشته باشند صرف داشتن تجهیزات پلیسی دلیل بر پلیس‌‌بودن افراد مدعی نیست و شهروندان در برابر افرادی که چنین ادعایی می‌کنند، علاوه‌بر رؤیت اصل کارت شناسایی، در صورت مشکوک‌شدن مراتب را به ۱۱۰ و ۱۹۷ اعلام کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مهاجران افغانستانی مهاجر غیر قانونی مامور قلابی رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین