Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@18:04:21 GMT

جهادکشاورزی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۰۲۸۶

جهادکشاورزی

نام شخص حقوقی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی  

کد فراخوان ۳,۱۶۴,۶۶۱ - سه ميليون و صد و شصت و چهار هزار و ششصد و شصت و يک   تاریخ آخرین به روز رسانی ۱۳ / ۳ / ۱۳۹۷ - سيزدهم خرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تعداد دفعات بازدید ۱ - يک   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان آگهی مناقصه   حوزه فعالیت فراخوان
  امور مشاوره

  نوع برگزاری يک مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 13402500000   نام روزنامه منتشر کننده آگهی ساير رسانه ها _ اتفاقيه   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۱۳ / ۳ / ۱۳۹۷ - سيزدهم خرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۱۲ / ۴ / ۱۳۹۷ - دوازدهم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   مهلت ارسال پيشنهاد ۳ / ۴ / ۱۳۹۷ - سوم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   مهلت دریافت اسناد ۲۳ / ۳ / ۱۳۹۷ - بيست و سوم خرداد ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۱۲ / ۷ / ۱۳۹۷ - دوازدهم مهر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - خراسان شمالی - بجنورد   موضوع تهيه نقشه ۱/۲۰۰۰ کاداستر و رفع تداخلات به روش استفاده از عکس های هوايی اراضی کشاورزی شهرستان اسفرای   دستگاه مناقصه گزار سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی   محل دریافت اسناد پايگاه ملی مناقصات   طبقه بندی موضوعی
  ساير

  توضيحات    

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج

فراخوان ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

این مراسم هم‌زمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای هدایای نفیس به زوجین برگزار خواهد شد.

تاریخ عقد از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عدد دو را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس گیرند.

کد خبر 748344

دیگر خبرها

  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان