Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶ نماینده ایران به دیدار فینال و ۷ نماینده به دیدار رده‌بندی رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان در رومانی راه یافتند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان از صبح دیروز (شنبه) در شهر بخارست رومانی در حال برگزاری است.

در پایان رقابت‌های مقدماتی که دیروز با حضور ۱۴ کشتی گیر تیم منتخب آزاد جوانان ایران برگزار شد ۶ نماینده کشورمان به دیدار فینال و ۷ کشتی گیر به دیدار رده بندی این رقابت‌ها راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نماینده کشورمان نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارد.

نتایج کشتی گیران ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا علیجان زاده در سه کشتی حریفانی از کشورهای کانادا، اوکراین و روسیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.
در وزن ۶۱ کیلوگرم مجید داستان در دور نخست کشتی گیری از کشور گرجستان را شکست داد وی در دور دوم حریفی از کشور مولداوی را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نیز از سد کشتی گیر کشور یونان گذشت و به دیدار فینال رسید.
در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرحسین مقصودی در سه دور به ترتیب نمایندگان کشورهای اوکراین، رومانی و مقدونیه را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. وی عصر امروز در دیدار فینال به مصاف کشتی گیری از کشور روسیه می رود.
در وزن ۷۴ کیلوگرم علی سوادکوهی در چهار کشتی نمایندگانی از کشورهای مولداوی، رومانی، قزاقستان و اوکراین را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.
در وزن ۷۹ کیلوگرم سجاد غلامی در دور نخست کشتی گیری از کشور قزاقستان را شکست داد و در دورهای دوم و سوم نیز نمایندگانی از کشور مولداوی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رسید.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیر یاری کشتی گیرانی از کشورهای آلمان، بلغارستان، اوکراین و لهستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد تا عصر برای کسب مدال طلا به مصاف حریفی از کشور روسیه برود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین کاووسی در دور نخست کشتی گیر قزاقستان را شکست داد و در دور دوم نیز نماینده کشور الجزایر را از پیش رو برداشت اما در دور سوم با نتیجه ۴ بر ۴ مغلوب حریف روس شد و به دیدار رده بندی رفت.
در وزن ۸۶ کیلوگرم الیاس طریقی نمایندگان یونان و رومانی را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل حریفی از کشور روسیه با نتیجه ۱۸ بر ۲۱ شکست خورد به به دیدار رده بندی رفت.
در وزن ۸۶ کیلوگرم سید سجاد سیدی در دور نخست کشتی گیر مولداوی را شکست داد و در دور دوم مقابل حریف روس شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، سیدی به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف طریقی دیگر نماینده کشورمان می رود.
در وزن ۹۲ کیلوگرم عباس فروتن در دو کشتی حریفانی از کشورهای اسلواکی و مجارستان را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی گیر روس با نتیجه ۸ بر ۹ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.
در وزن ۹۷ کیلوگرم علیرضا رکابی در دو دور کشتی گیرانی از کشورهای یونان و رومانی را از پیش رو برداشت اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر ۹ مغلوب کشتی گیری از کشور روسیه شد و راهی دیدار رده بندی شد.
در وزن۹۷ کیلوگرم سجاد عزیزی در کشتی نخست نماینده بلغارستان را شکست داد اما در دور بعد مقابل حریفی از کشور روسیه شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف رکابی دیگر نماینده کشورمان می رود.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نعیم حسن زاده در دور نخست کشتی گیری از کشور اوکراین را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل حریف روس شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم میثم عبدی در دور نخست مقابل حریفی از کشور روسیه مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، عبدی راهی گروه بازنده ها شد تا امروز به کار خود برای حضور در دیدار رده بندی ادامه دهد.

رقابت‌های فینال و رده بندی این مسابقات، امشب برگزار می شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تورنمنت رومانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.
در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها 6 طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.
در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.
شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو برنز و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.
امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن 75- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.
همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.
فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • تجارت آزاد با پاکستان در انتظار پاسخ طرف پاکستانی/ واردات گوشت گرم از آفریقا
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • تجارت آزاد با اوراسیا در انتظار مصوبه مجلس/ واردات گوشت از آفریقا
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد