Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@19:04:01 GMT

تیپ متفاوت مهناز افشار در لاهیجان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۲۲۸۱

تیپ متفاوت مهناز افشار در لاهیجان

رکنا: مهناز افشار همبازی پیمان معادی در "ناگهان درخت" است.

مهناز افشار عکس متفاوتی از خودش در پشت صحنه فیلم "ناگهان درخت" را به اشتراک گذاشت و نوشت: حال خوب در فیلم سینمایی Movie ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان عزیز با بازی من و پیمان معادی

اینجا لاهیجان زیبا است با کلی مردم مهربون

ممنونم از تون

عکس: علی نیک رفتار

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت فیلم فیلم سینمایی Movie بازی مهناز افشار لاهیجان پیمان معادی درخت ایران حوادث پرونده عکس زن دبیرستان معین دبیرستان فیلم مدرسه اخبار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ محسن افشار درباره راه اندازی طرح بی آر تی در کمالشهر اظهار کرد: بی آر تی به عنوان یک طرح مستقل و ویژه هنوز در کمالشهر مصوب نشده است اما طبق قولی که شهرداری کرج به شهرداری کمالشهر داده، بنا شده که شهرداری کمالشهر فضای مورد نظر برای خطوط و مسیر بی آر تی مورد نظر را فراهم و مشخص کند. سپس با مساعدت شهرداری کرج بی آر تی از میدان حصارک تا کمالشهر ادامه پیدا کند.

وی افزود: در این راستا مشاور ترافیکی انتخاب و مقرر شده ضمن بررسی بلوار، ایرادات مطرح و اصلاحیه‌های مورد نیاز انجام شود. سپس پیمانکار مورد نظر شروع به فعالیت کرده و در آینده بی آر تی از مسیر مذکور وارد کمالشهر شود.

افشار در خصوص روشنایی معابر در برخی از مناطق کمالشهر اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری و اداره برق مهرشهر برای رفع خاموشی‌های معابر و جابه‌جایی تیرهای مزاحم منعقد شده است، به گونه‌ای که خرید لوازم و مصالح با شهرداری و اجرا و جابه‌جایی بر عهده اداره برق باشد.

وی افزود: بر این اساس لایحه‌ای تنظیم و در شورای شهر به تصویب رسید و در کمیته انطباق نیز تایید شده است. بنابراین تیرهایی که باید جابه‌جا شود، مشخص شده و از روزهای آینده جابه‌جایی‌ها طبق اولویت صورت خواهد گرفت.

افشار درباره نیاز به روشنایی در پیشاهنگی گفت: یک بخشی از این روشنایی مربوط به بلوار شهید باکری روبه‌روی ناحیه خدمات شهری است که در اولویت قرار گرفته و بخش دیگر مربوط به انتهای بلوار شهرداری است که خیری هزینه مصالح آن را تقبل کرده است و بخشی دیگر هم مربوط به روشنایی تیرهای برق کوچه‌ها است که در حال پیگیری هستند.

افشار درباره ادامه بازگشایی معبر ۴۵ متری در گلستان ۱۴ گفت: این معبر هم اکنون بازگشایی و با مشاور مربوطه تفاهم‌ شده است. همچنین مقرر شده شهرداری نقشه برداری آن را انجام داده و در اختیار مشاور مربوطه قرار دهند تا ملاحظات ترافیکی آن را به شورا بدهند.

وی افزود: در حال حاضر پیمانکار آماده ‌است که جدول کشی، آسفالت و زیرسازی و خط سلامت این مسیر را انجام دهد. این معبر که معبر مهمی بوده و هم‌عرض خیابان بهشتی است تا خیابان فجر ۴ باز است و کمالشهر را به خرمدشت متصل می‌کند و در ادامه به چهارباغ نیز متصل خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903358

دیگر خبرها

  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • اگر ماه ناگهان در آسمان ناپدید شود چه اتفاقی می‌افتد؟
  • (ویدئو) روایت مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرت
  • روایت مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرت (فیلم)
  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم
  • ۹ فیلم نفس‌گیر کره‌ای کمتر دیده شده ؛ از دست ندهید (+عکس)
  • ژست سیگار به دستِ سحر دولتشاهی در کنار پیمان معادی در پشت صحنه افعی
  • دسته‌روی سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در لاهیجان