Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@03:15:16 GMT

کنسرت مشترک دو نفر از اهالی موسیقی بانوان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۳۱۶۶

به گزارش ایلنا، ندا بهزاد و صبا محمدی با هم روی صحنه خواهند رفت.

کنسرت گروه موسیقی پاپ-سنتی صبا محمدی اواخر تیر برگزار خواهد شد. در این کنسرت که به سرپرستی ندا بهزاد و مدیریت اجرایی آیدا امیری‌مقدم برگزار می‌شود، ماه‌سیما فلاحی (فلوت)، سمانه گلکار (پرکاشن)، آرمیتا سلیمی(بیس)، شروین اسعدی‌مقدم (پیانو)، سحر میرهاشمی (قانون) و کیمیا نیکپور (کمانچه)، صبا محمدی را  همراهی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنسرت به تهیه‌کنندگی مجیدفلاح‌پور 26 تیر به صورت تک سانس در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرهنگسرای نیاوران کنسرت بانوان صبا محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، چندی پیش داستان آقا رضا سرکارگر بتن ریز یزدی که به دلیل وقوع حادثه کارگاهی و عجز در پرداخت مبلغ دیه در زندان به سر می‌بُرد بر روی سایت ستاد دیه، شبکه‌های مجازی و خبرگزاری‌ها انتشار یافت و به دنباله آن اهالی دوشنبه‌های رهایی تصمیم گرفته تا مبلغ جمع آوری شده از نمایشگاه عکس گروهی که هفته گذشته در یزد برگزار شده بود را به آزادی این زندانی اختصاص دهند.

در همین راستا، سعید حی، ایده پرداز و مسئول برگزاری دوشنبه‌های رهایی با حضور در ستاد دیه استان یزد ضمن بررسی پرونده این مددجو، مبلغ ۶۵ میلیون تومان را جهت آزادی این زندانی غیر عمد اهدا کرد.

وی در این خصوص گفت: نمایشگاه عکس گروهی دوشنبه‌های رهایی از ۳ تا ۷ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در برگزار شد و بازدیدکنندگان در طی این چند روز در مجموع مبلغ ۴۰ میلیون تومان و همین طور دکتر حاجب مرتاض پزشک سرشناس یزدی نیز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه مبلغ ۲۵ میلیون تومان را اهدا کرد که در مجموع مبلغ ۶۵ میلیون تومان جهت آزادی زندانی مذکور اهدا شد.

پویش دوشنبه‌های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار می‌شود و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب می‌شود و بازدید کنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند