Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار بوشهر با اشاره به بحران کم‌آبي در استان گفت:مديريت مصرف آب تنها راه گذر از بحران کم‌آبي است که در اين راستا علما و روحانيون استان در ترويج فرهنگ مديريت مصرف آب مشارکت کنند
به گزارش خبرگزاري آريا ، عبدالکريم گراوند در نشست با علما و روحانيون اهل سنت استان بوشهر اين استان را نماد اتحاد مسلمانان دانست و اظهار داشت: اهل تسنن و تشيع سال‌ها در کنار هم به صورت مصالحت‌آميز با اتحاد و انسجام زندگي مي‌کنند و اين استان را به عنوان نماد اتحاد مسلمانان تبديل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي، با بيان اينکه همزيستي و تعامل اهل تسنن و تشيع استان بوشهر در عرصه‌هاي مختلف انقلاب به نمايش گذاشته شده خاطر نشان کرد: اهل سنت در عرصه‌هاي اجتماعي سياسي مانند انتخابات و راهپيمايي‌ها حضور فعالي دارند که نشان از اعتقاد قلبي آنان به نظام اسلامي و انقلاب است.
استاندار بوشهر، با تاکيد بر تقويت اتحاد مسلمانان گفت: دشمنان اين روزها بيشتر از ادوار گذشته در ايجاد تفرقه ميان مسلمانان تلاش مي‌کنند که بايد اتحاد در بين مذاهب اسلامي براي خنثي شدن ترفندهاي دشمنان تقويت شود.
گراوند با اشاره به اينکه اهل سنت استان بوشهر در عرصه‌هاي مختلف انقلاب نقش آفريني کرده‌اند افزود: در جريان جنگ تحميلي، اهل سنت استان بوشهر 30 شهيد تقويم انقلاب اسلامي کرده است.
وي با اشاره به مشارکت علما و روحانيون در حل مشکلات اجتماعي و فرهنگي بيان کرد: بحران کم‌آبي يکي از مشکلات مهم استان بوشهر است که براي گذر از اين بحران نياز به همکاري علما و روحانيون در ترويج فرهنگ مديريت مصرف آب در بين مردم است.
استاندار بوشهر با بيان اينکه مردم توجه ويژه‌اي به توصيه‌هاي علما و روحانيون دارند تاکيد کرد: اعتقادات و باورهاي ديني مردم مي‌تواند در ترويج فرهنگ مصرف بهينه آب موثر باشد تا بتوان تابستان بدون مشکلات پشت سرگذاشت.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه همزمان با روز معلم در دیدار با خانواده معلم شهید ترور «نادر تقی پور» که فرزند این شهید بزرگوار از کارکنان اداره کل صمت است با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۵ شهید ترور گیلان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: خانواده‌های شهدا با ایثارگری‌هایی که در حق ما انجام داده‌اند تکیه گاه معنوی جامعه ما به شمار می‌روند.

وی ضمن تکریم صبر و صلابت خانواده متدین شهید تقی پور تصریح کرد: حفظ شأن شهدا و جایگاه رفیع آنها در درجه اول توسط خانواده‌های ریشه‌دار و اصیل آنها انجام می‌شود که به حق ستودنی است و تربیت فرزندان صالح توسط همسر مومنه شهید نیز افتخار آفرین و شایسته تحسین است.

پورحیدری با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده مکرم شهید تقی‌پور ادامه داد: مهمترین درس معلم شهید خلوص ایمان و آزادگی است یادشان همواره گرامی و نامشان در تاریخ ایران ثبت و جاودانه است.

گفتنی است، شهید معلم نادر تقی‌پور در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۵ توسط منافقین کوردل در شهر آستانه اشرفیه مورد سو قصد قرار گرفت و با اصابت گلوله به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 6094187

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان