Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@20:57:39 GMT

حوادث رانندگی در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۵۹۰۹

حوادث رانندگی در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت

رییس مرکز  اورژانس استان اصفهان گفت:حوادث رانندگی در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۷ مصدوم به جای گذاشت.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره حوادث ۲۴ ساعت گذشته  و با اشاره به تصادف رانندگی در جاده نصرآباد به سمت شهرضا اظهار کرد: این حادثه به دنبال برخورد یک دستگاه کشنده سنگین با دو خودروی پراید اتفاق افتاده است که هشت سرنشین این خودروها مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این تصادف رانندگی بلافاصله سه دستگاه  آمبولانس همراه با نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل این حادثه  رانندگی اعزام شدند، افزود: نیروهای امدادی اورژانس هشت مصدوم این تصادف را که پنج مصدوم مرد و سه مصدوم زن بودند را بعد از اقدامات درمانی سرپایی در صحنه تصادف برای تکمیل درمان به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل کردند. تصادف در بلوار دانشگاه صنعتی اصفهان رییس مرکز  اورژانس اصفهان از وقوع حادثه دیگری در محدوده دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد و گفت: این تصادف رانندگی عصر روز گذشته در اثر برخورد دو ستگاه اتوبوس با تریلی در در بلوار آزادگان دانشگاه صنعتی اصفهان به سمت میدان دانشگاه اتفاق افتاد و برای امداد خواهی به اورژانس ۱۱۵ اعلام گزارش شد. وی تاکید کرد: به منظور امداد رسانی به مجروحان این حادثه رانندگی بلافاصله چهار آمبولانس نیروهای امدادی اورژانس و یک کد از نیروهای امدادی هلال احمر به محل این تصادف اعزام شدند. راستین با بیان اینکه نیروهای امدادی بعد از استقرار د محل تصادف رانندگی با مصدومیت ۹ نفر روبه رو شدند که شش مصدوم این حادثه زن و سه نفر  دیگر  مرد بودند، افزود: مجروحان این حادثه رانندگی بعد از دریافت خدمات درمانی به وسیله نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر  برای تکمیل درمان به بیمارستان اشرفی خمینی شهر منتقل شدند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمار مصدومین اصفهان تصادفات رانندگی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

وی اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابان‌های مشهد عادی و روان است.

کد خبر 6098155

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه