Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ صابره عظیمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا(س) سپاه ناحیه خمین به همراه تعدادی از خواهران بسیجی با خانواده شهید «صفرعلی زارعی» دیدار و از نزدیک به بررسی مشکلات آنان پرداخت.

وی در این دیدارها با اشاره به اهمیت و اهداف سرکشی از خانواده شهدا گفت: تکریم خانواده شهدا وظیفه همه افراد است چراکه امنیت، عزت، آسایش و اقتدار و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری شهدای گرانقدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده بسیج حوزه مقاومت الزهرا(س) خمین تصریح کرد: دیدار و تکریم خانواده شهد به واقع تجدید میثاق دوباره با شهدا و آرمان‌های آنان است چراکه شهدا باارزش‌ترین دارایی خود را در راه تحقق انقلاب و آرمان امام راحل(ره) هدیه کردند و این دیدارها یک قدم بسیار ناچیز در حفظ و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان است.

عظیمی اظهارکرد: بنابر فرمایش امام راحل (ره) که فرمودند: «هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است و خانواده شهدا، اسرا، مفقودین و جانبازان، خود حافظ و نگهبان ارزش شهادت و ایثار بوده‌اند و بعد از این نیز به یاری خدا- پاسدار آن خواهند بود».

وی افزود: سرکشی از خانواده شهدا، یادآوری این وظیفه است که شهادت و خون در پیج و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده نشود و همچنین روحیه خدمت‌رسانی را در مسئولین تقویت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ راه، سیره و اندیشه‌های شهدا  ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری و مبارزه با ظلم و تجاوز و دفاع از ارزش‌ها، مهمترین وظیفه افراد جامعه است.

گفتنی است شهید «صفرعلی زارعی» فرزند حاجی در تاریخ 1341/6/2 در روستای خلیل‌آباد از توابع شهرستان خمین دیده به جان گشودف او که یک کارگر ساختمانی بیش نبود در دوران جنگ تحمیلی احساس وظیفه دفاع از کشور کرد و پس از دو بار اعزام به جبهه با سمت بسیجی، سرانجام در عملیات محرم به تاریخ 1361/8/16 به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا

دریافت 46 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6090990

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا