Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:05:06 GMT

مرمت موزه خلخال تا 2 ماه آینده پایان می یابد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۸۷۱۶

مرمت موزه خلخال تا 2 ماه آینده پایان می یابد

عادل خلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از مرداد ماه سال 94 موزه خلخال به دلیل نشت رطوبت به بنای ساختمان تعطیل بوده که با پیگیری ها و اختصاص اعتبار از خرداد امسال عملیات تعمیر و مرمت بنا آغاز شده است.
او اضافه کرد: در وضعیت فعلی تعمیر بنای ساختمان به پیمانکار واگذار شده و تعمیرات اساسی در بنای موزه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی ، مرمت کاشی کاری، اصلاح گچ کاری، اصلاح ایزولاسیون بام، اصلاح تجهیزت حفاظتی، تکمیل تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، اصلاح کف سازی، تقویت دیوارهای حائل مورد بررسی قرار گرفته و در حال اجرا است.

**موزه مردم شناسی در شهرستان پارس آباد احداث می شود
صیاد اسماعیلی مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد مغان نیز از احداث موزه مردم شناسی در این شهرستان خبر داد.
وی گفت: ازسال 88 احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی در این شهرستان مطرح بود که تاکنون راکد بوده و با پیگیری و بررسی مطالبه عموم مردم احداث موزه مردم شناسی در محل نمایشگاه در دستور کار قرار گرفت.
او با تاکید به اینکه در 2سال اخیر برای جذب اعتبار برای اجرای این ساختمان پیگیری های مداوم صورت گرفته است، ادامه داد: امسال 2 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص یافته و در وضعیت فعلی عملیات جوشکاری اسکلت فلزی آن در حال انجام است.
مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد گفت: در نظر داریم تا پایان امسال سقف بتنی این ساختمان را اجرا کنیم که در صورت تکمیل پروژه 55 درصد پیشرفت خواهد داشت.
اسماعیلی با بیان اینکه این طرح در 700 متر مربع اجرا می شود، اضافه کرد: با احداث موزه مردم شناسی یکی از مطالبات مردم شهرستان محقق می شود.
شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب و پارس آباد در 215کیلومتری شمال اردبیل قرار دارد.
7110/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 صنایع دستی صنایع دستی و گردشگری موزه شهرستان مرمت تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • استقرار گروه‌های پایش، حفاظت، مرمت و باستان شناسی در نقش ستم
  • استقرار گروه های پایش، مرمت و باستان شناسی در مجموعه باستانی نقش رستم