Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درکمیجان:بیان اینکه رفتار و مرام امام راحل (ره) در وجود رهبر معظم انقلاب جاری است بر تداوم ولایمتداری تاکید کرد و گفت: بالاترین وظیفه ما حرکت در خط امام و رهبری است. 

وی بیان کرد :پیوستگی و انسجام در مکتب فکری  امام خمینی (ره) و نشات گرفتن همه ابعاد این مکتب از توحید خالص  اسلامی، استکبار ستیزی و مقابله بدون ترس و واهمه با آمریکای جهانخوار به عنوان مصداق بارز استکبار و طاغوت در عصر حاضر، حمایت‌ از مستضعفان و محرومان در کل جهان و توجه به نقش حقیقی مردم در شکل گیری نظام " مردمسالاری دینی " از اهم سرفصل‌های مکتب فکری امام خمینی (ره) است که امروز در معرض تحریف قرار گرفته و باید همه دلدادگان آن بزرگوار در مسیر دفاع از این آرمان‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رجبی در پایان گفت : احیای اسلام ، اعاده عزت به امت اسلامی ، ایجاد نظام اسلامی و احیای روحیه خودباوری در ملت ایران از دستاوردهای انقلاب امام خمینی (ره) بود .

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • مطهری امام
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش