Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:22:40 GMT

صدور دستور قضایی برای مقابله با قلیان سراها در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۹۲۲۰

صدور دستور قضایی برای مقابله با قلیان سراها در مشهد

مدیر بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مقابله با قلیان سراها از تاکیدات ویژه مقام قضایی است لذا تیم های گشت زنی بهداشت در ساعات اداری و غیر اداری بر این مراکز نظارت کامل دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر حسنی در گفتگو با صبح توس؛ با بیان اینکه قلیان سراها در سطح شهر مشهد در حال شکل گیری مجدد هستند، اظهار کرد: تیم های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با مجوز قضایی در حال گشت زنی و مقابله با قلیان سراها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برای مبارزه با این قلیان سراها اقدامات عملی از جمله پلمب نیز رخ می دهد اما برای گسترش این موضوع نیاز به همکاری مردم و رسانه ها داریم که این مراکز را به ما معرفی کنند تا اقدامات موثرتری صورت پذیرد.

 

مدیر بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه تیم های نظارتی بر این مورد خاص نظارت می کنند، گفت: به جهت اینکه مقابله با قلیان سراها از تاکیدات ویژه مقام قضایی است تیم های گشت زنی در ساعات اداری و غیر اداری در حال انجام وظیفه هستند.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این، یکی از مهم ترین اقدامات فعلی ما بررسی صلاحیت و بهداشت غذاها و مواد خوراکی است که در این روزها در میان مردم به صورت نذری و غیر نذری عرضه می شود.

 

حسنی تاکید کرد: مساجدی که آشپزخانه دارند اقدام به پسخت و پخش نذری به صورت افطار می کنند و در مقابل این نظارت بهداشتی نیز توسط همکاران ما در حال انجام است تا برای همشهریان عزیز اتفاقی رخ ندهد.

 

وی تصریح کرد: در کنار این نظارت ها 185 تیم بازرسی در سه شیفت از رستوران ها، آشپزخانه ها، قنادی ها، فروشگاه های مواد غذایی، هتل ها و استخرها نظارت کرده و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی اجازه ادامه فعالیت را به آن ها داده نمی شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

روح‌الله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: اخذ ماده ۲۳ برای احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی دو هزار نفری شهر فرخشهر و استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه محور فرخشهر به کیار، مشکلاتی را برای اهالی به همراه دارد، افزود: اجرای چهارخطه این جاده آغاز شد، اما سرعت پیشرفت پروژه کم شده است که انتظار می‌رود موانع مرتفع و محور فرخشهر به کیار هرچه سریع‌تر تکمیل شود، همچنین اصلاح راه‌های روستایی و نقاط حادثه‌خیز باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نوسازی ساختمان مرکز بهداشت شماره دو شهر فرخشهر و روستای دستگرد امامزاده تصریح کرد: وضعیت مراکز بهداشت و درمان شهرستان فرخشهر بسیار تأسف‌بار و ساختمان‌های مراکز بسیار فرسوده است.

عباسی خاطرنشان کرد: تعهدات خیران در احداث مرکز بهداشت روستای دستگرد امامزاده انجام اما هنوز اقدامی از سوی مرکز بهداشت صورت نگرفته است.

کد خبر 751338

دیگر خبرها

  • آسیب مغزی و فلج جوان انگلیسی در پی مصرف گاز خنده
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • دفاع عجیب خبرگزاری دولت از قلیان پرعارضه اکسیژن
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • فوق‌تخصص ریه: قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد
  • شرایط صدور دستور موقت