Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال خردادماه سال ۹۷ به میزبانی کشور روسیه برگزار می‌شود. در این مطلب به معرفی ورزشگاه المپیک فیشت پرداخته ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آستانه ی آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، خبرگزاری پارس فوتبال در مجموعه ای مطالب تحت عنوان “ورزشگاه های روسیه” به معرفی ورزشگاه های محل برگزاری این بازی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع مسابقات جام جهانـی ۲۰۱۸، ۶۴ دیدار است که در ۱۲ ورزشگاه در ۱۱ شهر از روسیه انجام می‌شود.  در بخش به معرفی المپیک فیشت آرنا پرداخته ایم:

در طول جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ورزشگاه فیشت میزبان چهار بازی دور اول گروهی، یک بازی از دور یک شانزدهم و یک فینال از دور یک چهارم نهایی خواهد بود. این ورزشگاه در سال ۲۰۱۳ به منظور برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی بازگشایی شد.

اطلاعات کلیدی:
باشگاه: ندارد
زمان بازگشایی: سال ۲۰۱۳
ظرفیت: ۴۷,۶۵۹ نفر

تاریخچه و توضیحات ورزشگاه:

ورزشگاه فیشت به منظور برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی سال ۲۰۱۴ در سوچی ساخته شد و در طول این مدت میزبان مراسم افتتاحیه و اختتامیه‌ی المپیک نیز بود.

پس از رقابت‌های المپیک، به دلیل عدم حضور هیچ یک از تیم‌های شهر سوچی در لیگ برتر روسیه، این ورزشگاه بدون استفاده باقی ماند؛ سپس به عنوان یکی از میزبان‌های جام جهانی ۲۰۱۸ انتخاب شد. در واقع این ورزشگاه غیر از زمان برگزاری جام جهانی یا المپیک، بلا‌استفاده است.

به منظور بهینه سازی این ورزشگاه برای مسابقات فوتبال جام جهانی لازم بود سقف پوشیده‌ی آن روباز شود و حدود ۶,۰۰۰ صندلی برای افزایش ظرفیت ورزشگاه اضافه شود. این ورزشگاه در سال ۲۰۱۶ میلادی آماده‌ی برگزاری مسابقات شد.

همچنین استادیوم فیشت یکی از مراکز برگزاری مسابقات بازی‌های جام کنفدراسیون ۲۰۱۷، از جمله یکی از بازی‌های نیمه نهایی، بود.

راه‌های دسترسی به استادیوم فیشت:

ورزشگاه فیشت در شهر آدلر، در جنوب منطقه‌ی سوچی و نزدیک به ساحل گرجستان واقع شده است. این ورزشگاه درست در ساحل دریای سیاه قرار دارد.

این ورزشگاه در فاصله‌ی حدود ۱۲ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی سوچی و ۱۱ کیلومتری از ایستگاه اصلی قطار واقع شده است. اتوبوس ۵۷ از فرودگاه به سمت استادیوم و اتوبوس ۵۷ از ایستگاه قطار به مقصد ورزشگاه می‌روند.

قطارهای روزانه که منطقه‌ی سوچی را به سایر مناطق کشور متصل می‌کنند نیز در ایستگاه ایمرتینسکی (المپیک پارک) توقف دارند. مسیر بین این ایستگاه و ورزشگاه فیشت را می‌توان پیاده طی کرد.

آدرس ورزشگاه: Olimpiyskiy prospekt, Adler, 354340

خوردن، آشامیدن و خواب در نزدیکی ورزشگاه فیشت:

ورزشگاه فیشت بخشی از یک مجموعه‌ی عظیم است. این مجموعه شامل مناطق مسکونی، پارک‌ها، سواحل، مراکز خرید و سرگرمی، از جمله یک پارک تفریحی در کنار استادیوم است.

رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری در سرتاسر ساحل وجود دارند. همچنین در اطراف ورزشگاه هتل‌ها، مهمان‌خانه‌ها و آپارتمان‌های اجاره‌ای بسیاری نیز هستند.

برای دانلود اینفوگرافی با کیفیت اصلی، به دانلود باکس انتهای مطلب مراجعه کنید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشگاه های روسیه اینفوگرافی اینفوگرافی جام جهانی روسیه ورزشگاه های روسیه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران فوتبال کارلوس کی روش علی کریمی تراکتورسازی فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه هفته گذشته بود که دیداری حساس از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول، میان تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرسپاسی شیراز به دلیل عدم موافقت باشگاه استقلال خوزستان برای در اختیار گذاشتن استادیوم غدیر به دو تیم برگزار نشد.

موضوعی که با جار و جنجال شدیدی همراه شد و صدای اعتراض تیم‌های مدعی نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان که رقابت سختی با فجرسپاسی دارند، بلند شد. سیاوش اکبرپور و باشگاه استقلال ملاثانی به اقدام همتایان خود در باشگاه استقلال خوزستان به شدت معترض بوده و اعتقاد داشتند که هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری بازی در این استادیوم از قبل انجام شده بود.

حالا نیز رأی کمیته انضباطی درخصوص این مسابقه صادر گردیده که طی آن، مسابقه دو تیم می‌بایستی تکرار شود. در این رأی آمده است:

درخصوص گزارش سازمان لیگ فوتبال مبنی بر عدم برگزاری مسابقه بین دو تیم آبی پوشان جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه غدیر اهواز، نظر به اینکه بر اساس مکاتبات صورت گرفته از سوی باشگاه آبی پوشان جنوب با سازمان لیگ ورزشگاه تختی و غدیر اهواز به ترتیب به عنوان اولویت اول و دوم محل برگزاری مسابقات به عنوان میزبان در فصل جاری معرفی و تا کنون نیز تعداد 3 مسابقه در ورزشگاه تختی و 8 مسابقه در ورزشگاه غدیر برگزار گردیده است که این امر مؤید پذیرش استادیوم غدیر اهواز به عنوان دومین ورزشگاه باشگاه آبی پوشان جنوب در برگزاری مسابقات از سوی مسئولین باشگاه استقلال خوزستان به عنوان بهره‌بردار قراردادی ورزشگاه اخیر الذکر می‌باشد و از طرفی باتوجه به اینکه در جلسه هماهنگی شب قبل از بازی دو تیم به دلیل عدم رفع مشکلات استادیوم تختی با اعلام مدیر تیم آبی پوشان جنوب و تاییدیه نماینده هیئت فوتبال استان، استادیوم غدیر به عنوان ورزشگاه برگزاری مسابقه معرفی و به تایید و امضا حاضرین در جلسه رسیده، علی‌رغم حضور بازیکنان دو تیم، داوران و فراهم بودن شرایط برگزاری، به دلیل عدم بازگشایی درب استادیوم غدیر از سوی بهره بردار آن و با عنایت به اینکه اقدام باشگاه استقلال خوزستان به عنوان شخص ثالث علت اصلی و خارج از اراده باشگاه میزبان در عدم برگزاری مسابقه تشخیص داده می‌شود، در نتیجه باتوجه به بند 5 ماده 14 آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران مصوب 1398 و همچنین مفهوم مخالف از ماده 62 مقررات انضباطی حکم بر تکرار مسابقه بین دو تیم آبی پوشان جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز تماماً با هزینه باشگاه میزبان در محلی خارج از استان خوزستان با تشخیص سازمان لیگ صادر میگردد.

همچنین با توجه به اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درخصوص عدم امکان موافقت با برگزاری سایر مسابقات باقیمانده تیم آبی پوشان جنوب در ورزشگاه غدیر، مسابقات باقیمانده که تیم اخیر الذکر در فصل جاری میزبان می‌باشد در محل دیگری به تشخیص سازمان لیگ باید برگزار شود.

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه