Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

بیش از ۴۰ سال پیش، داستان عاشقانه زیبایی بین یک هنرمند هندی و یک زن جوان سوئدی آغاز شد. این زوج زیبا بعد از شکست همه موانع همچنان در کنار هم هستند.

برترین ها، پرادیومنا کومار در سال ۱۹۴۹ در‌ یک روستای دورافتاده در هند به دنیا آمد. پس از تولد او یک ستاره شناس پیشگویی کرد که او با یک زن نوازنده از یک کشور دور ازدواج می‌کند که زیر برج فلکی ثور به دنیا آمده و یک جنگل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومار می‌گوید: «من این پیشگویی را واقعا باور کردم و اکنون می‌دانم که همه چیز در این سیاره از پیش برنامه ریزی شده است»

کومار روزی را که پیشگویی به حقیقت پیوست رابه وضوح به یاد دارد. ماجرای زیبا از ۱۷ دسامبر ۱۹۷۵ شروع شد. در آن زمان کومار یک هنرمند خیابانی بود. زن زیبای بلوندی با چشمان آبی به نام شارلوت از او خواست پرتره اش را بکشد. کومار می‌گوید: «وقتی او مقابل سه پایه من قرار گرفت احساس بی وزنی می‌کردم، کلمات نمی‌توانند احساسات مرا بیان کنند. چشمان او آنقدر آبی و درشت بود که احساس می‌کردم درون مرا می‌بیند.»

مرد جوان مضطرب اولین بار نتوانست زن رویاهایش را به درستی بکشد بنابراین از شارلوت خواست یک روز دیگر بیاد. شارلوت سه بار دیگر نزد او رفت و کومار سه پرتره از او کشید. بعد از دومین بار من حس کردم او زن خارجی اسرارآمیزی که زیر برج فلکی ثور به دنیا آمده، جنگل دارد و همان طور که پیشگو گفته بود فلوت می‌زند. کومار به او گفت: «تو همسر من خواهی شد. سرنوشت مقدر کرده که ما یکدیگر را ببینیم.»

   

شارلوت که آن زمان ۱۹ ساله بود از این حرف‌های غیرمنتظره نترسید. آن‌ها دو سه هفته با هم بودند تا اینکه شارلوت به سوئد برگشت.

کومار مصمم و جوان تصمیم گرفت اجازه ندهد داستان عاشقانه آن‌ها اینجا به پایان برسد. پس از یک سال و نیم دوری، هنرمند جوان همه چیزش را فروخت و یک دوچرخه خرید. با پول بسیار کم و با کمک چند فرد مهربان توانست ده هزار کیلومتر سفر کند تا شارلوت را ببیند. او می‌گوید: «بزرگترین مانع افکار من بودند و تردیدهایم».

بالاخره آن‌ها ازدواج کردند و اکنون ۴۰ سال است که با هم زندگی می‌کنند. آن‌ها دو فرزند دارند و عشفشان از همیشه محکم‌تر است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد. قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

tags # نون خ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • رکابزن بجنوردی از تهران تا هند را می‌پیماید
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • مردی که ۶۰ سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند