Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@17:16:57 GMT

مراسم احیا توسط سیدمجتبی حسینی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۵۵۲۶

به گزارش ایکنا؛ مراسم شب‌های احیا با سخنرانی سیدمجتبی حسینی در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه مورخ ۱۳ و ۱۵ و ۱۷ خردادماه ۹۷ از ساعت 23:30 با قرائت دعای جوشن کریم آغاز شده و در ادامه با سخنرانی و انجام مراسم احیا توسط وی خاتمه می‌یابد.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این مراسم معنوی به نشانی خیابان دولت، چهارراه کاوه، به سمت خیابان وارسته، کوچه بهرنگ، پلاک پرچم مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد

بخشدار شبانکاره گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای معلم و فرهنگیان فقید با تبریک هفته معلم به معلمان و فرهنگیان و قدردانی از برگزار کنندگان این یادواره در اظهار داشت: برگزاری این مسابقات به یاد فرهنگی فقید نعمت الله نظامات که سال‌ها به عنوان معلم به تعلیم و تربیت فرزندان این دیار مشغول خدمت بودند و با خوش نامی ماندگار ماندند کار ارزشمندی است و نشان از قدرشناسی و تجلیل از مقام شامخ معلم است.

ابراهیم حسینی افزود: معلمان حق بزرگی بر ما و سایر اقشار جامعه دارند زیرا آنان همواره در کنار علم آموزی درس زندگی و چگونه زیستن را به ما آموخته‌اند.

وی با بیان اینکه هدف از بعثت انبیای الهی تربیت انسان است، اظهار کرد: انبیا مبعوث شدند تا جوهر درونی انسان را شکوفا کنند زیرا شغل معلمی همان شغل انبیاست.

حسینی افزود: امروز که به یاد شهید مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است باید قدردان فرهنگیان بود.

در بازی پایانی تیم دبیرستان باقرالعلوم روستای خلیفه موفق به کسب پیروزی در این رقابت شد.

کد خبر 6094835

دیگر خبرها

  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • کارگرانی که در روز کارگر هم تریبونی نداشتند!
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران