Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@20:33:08 GMT

افزایش ۲۰ درصدی ارزش معاملات فلزات اساسی در بورس

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۶۹۱۶۷

افزایش ۲۰ درصدی ارزش معاملات فلزات اساسی در بورس

صنعت فلزات اساسی با ۲۰.۴ درصد بیشترین ارزش هفتگی بورس را در هفته ای که گذشت به خود اختصاص داد.

خبرگزاری تسنیم: در هفته‌ای که گذشت حجم معاملات ۶۴۸۳ میلیون سهم و ارزش آن ۹۷۷۷ میلیارد ریال بوده است که حجم و ارزش معاملات به ترتیب ۵ درصد افزایش و ۴۵ درصد کاهش داشته است. این در حالی است که ارزش بورس اوراق بهادار تهران نیز در این مدت به عدد ۳۷۲۶۸۹۵ میلیارد ریال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین صنعت فلزات اساسی با ۲۰.۴ درصد بیشترین ارزش و صنعت محصولات شیمیایی با ۳۳ درصد بیشترین حجم معاملات هفتگی را در هفته‌ای که گذشت به خود اختصاص داده است.

در ۳۰ روز گذشته نیز صنعت «محصولات چوبی» با بازدهی ۱۷.۷ درصد، در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و صنعت «انتشار، چاپ و تکثیر» با افت با ۹.۷ درصدی بیشترین کاهش را تجربه کرد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هفته گذشته به عدد ۹۵۵۷۸ واحد رسید که ۱۳۳ واحد افزایش داشته است و شاخص کل با ۰.۷ درصد کاهش به رقم ۹۵۵۷۸ واحد و شاخص کل هم وزن با ۰.۲ درصد کاهش به عدد ۱۷۲۴۵ واحد رسیدند.

همچنین در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس‌های بین المللی نسبت به پایان هفته گذشته، شاخص بورس استانبول با رشد ۱.۹ درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس کوالامپور با افت ۴.۷ درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص داده‌اند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003SNY

منبع: فردا

کلیدواژه: معاملات بورسی معاملات فلزات اساسی بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۶۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با کاهش ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۹۴ واحد افزایش، به ۷۵۱ هزار و ۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۱۰۹ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت