Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی بامداد دوشنبه در مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تأکید بر بهره‌برداری حداکثری از شب‌های قدر، اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله در استفاده از شب‌های قدر، حضور قلب و کسب آمادگی است.

وی افزود: افعال و رفتارهای ظاهری هر فرد بیانگر وضعیت روحی و باطنی آن شخص است به همین دلیل باید برای لیالی‌ قدر که تقدیر و سرنوشت انسان‌ در آن شب رقم می‌خورد، قلب‌های خود را کاملا آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اقدامات اخیر عربستان سعودی علیه مردم مظلوم فلسطین، خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر شینده شده که حکومت آل سعود برای موفقیت رژیم صهیونیستی دعا کرده و بر مردم مظلوم فلسطین لعنت فرستاده‌ است و این مسئله نشان دهنده انحراف آل‌ سعود از قرآن و آموزه‌های اسلامی است.

وی با بیان اینکه حمایت آل سعود مصداق «اشِدّآءُ عَلَی مؤمنین و رُحَمآءُ عَلَی صهیونیست» است، ادامه داد: توجه به آموزه‌های قرآن کریم موجب آفت‌زدایی از قلب می‌شود و ما در جمهوری اسلامی ایران باید در مسیر قرآن حرکت و قلب خود را بر اساس مبانی و آموزه‌های قرآنی نورانی کنیم چرا که تنها در این صورت است که می‌توانیم از برکات بهره‌مند شویم.

انسان‌ها با محبت به اهل بیت(ع) می‌توانند به خدا نزدیک شوند

آیت الله سعیدی با بیان اینکه انسان‌ها با محبت به اهل بیت(ع) می‌توانند به خداوند متعال نزدیک شوند، گفت: از ویژگی‌های مؤمنان این است که در مقابل دشمنان اهل بیت(ع) مقاوم بوده و در برابر آن‌ها ایستادگی می‌کنند.

وی عنوان کرد: خداوند متعال مقدر کرد که ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع) در شب‌های قدر رقم بخورد تا بر جایگاه والای ایشان تأکید کند و همچنین افرادی که پس از شهادت حضرت علی(ع) متولد می‌شوند محب ایشان باشند و از دشمنان و قاتلان امام علی(ع) تبری بجویند.

امام جمعه قم با تأکید بر اینکه شهادت حضرت علی(ع) یک جریان است و محدود به قاتلان ایشان نیست، گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید تنها در مسیر و خط قرآن حرکت کنند و مراقب باشند تا از این مسیر منحرف نشوند.

وی با بیان اینکه در شب‌های قدر باید با قلبی آماده به درگاه خداوند متوسل شویم، گفت: شب‌های قدر درس حب و بغض را به انسان می‌آموزد و ما باید در این شب با رضایت قلبی به درگاه خداوند توسل کرده و از گلایه و شکایت پرهیز کنیم.

کد خبر 4313463

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قم حرم حضرت معصومه س شب قدر شهادت حضرت علی قم بوشهر ماه مبارك رمضان گرگان شیراز شهرکرد یاسوج سوم خرداد فتح خرمشهر مشهد خرم آباد سالروز ارتحال امام خمینی مراسم گلریزان خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی عباسیان اظهار کرد: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.

وی تصریح کرد: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است.

عباسیان ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند و توسط نیروهای امدادی اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

کد خبر 6096670

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • حرکت جالب گاو‌ها هنگام بارش باران در روستای توآباد + فیلم
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است