Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام‌رسان بله امکانی را برای کاربران تلگرام فراهم کرده که با استفاده از آن می‌توانند محتوای مهم‌ خود را از کانال تلگرام به کانال بله منتقل کنند. ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، با توجه به مسدودسازی تلگرام، یکی از دغدغه‌های کاربران این پیام‌رسان غیرقابل دسترس بودن محتوای کانال‌هایی است که برای آنها اهمیت ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل یکی از سوالات رایج این روزهای کاربران تلگرام این است که این محتواهای مهم که در این پیام‌رسان داریم چه می‌شود؟ چطور آن‌ها را ذخیره کنیم؟

برای تسهیل فعالیت صاحبان محتوای فاخر در پیام‌رسان بله و بهره‌مندی کاربران از تاریخچه مطالب ارزشمند، ابزاری برای انتقال محتوای پیشیناین کانال‌ها از تلگرام به بله راه‌اندازی شده است. با این ابزار می‌توانید سابقه‌ی محتوایی کانال خود را به بله منتقل کنید.

این ابزار از جمله قابلیت های محصول کاوان است که توسط شرکت دانش بنیان فناوران هوشمند شایا توسعه پیدا کرده و با حمایت بله فقط برای مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است.

بله هزینه انتقال 500 کانال فاخر را تقبل کرده است؛ کانال‌های محتوایی که بایگانی ارزشمند و مورد رجوعی دارند و دنبال‌کنندگان آن‌ها در بله یا تلگرام بیش از هزار نفر است می‌توانند برای انتقال رایگان اقدام کنند.

برای ثبت درخواست خود کافی است موارد زیر را به شناسه tlghistobale@ در تلگرام یا بله ارسال کنید:

شناسه کانال تلگرام که در مالکیت شما است و قصد انتقال محتوای آن را دارید.

شناسه کانال بله که در مالکیت شما است و قصد دارید محتوا به آن منتقل شود.

شماره تلفن یا شناسه فردی در بله که برای پیگیری موضوع و اطلاع رسانی با وی تماس گرفته شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد