Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@16:35:57 GMT

قتلگاه شهدای 15 خرداد گلباران می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۴۰۲۵

قتلگاه شهدای 15 خرداد گلباران می شود

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ روابط عمومي سپاه 15خرداد در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد، تصريح كرد: تلاقی ایام شهادت جانسوز امیرالمؤمنان علی(ع) و شبهای قدر با ایام گرامیداشت قیام خونین 15خرداد، الهام بخش بوده و هر دو جريان منشأ ایثار و فداکاری بودند و گامهای بلندی در اعتلای اسلام ناب محمدی برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تا ملّت عمر دارد، غمگین در مصیبت پانزدۀ خرداد است.(صحیفه امام؛ ج1، ص272)
نیمه خرداد یادآور روزهای سختی است که بر امت خمینی گذشت، سالگشت فقدان رهبر کبیری که نسل‎ها باید در شگفتی ایمان، جهاد و سیاستش بمانند.
روح‎الله الموسوی الخمینی آفتابی است که گستره نورش دل‎های بسیاری را در جهان به خوف و امید لرزاند. چه کاخ‎ها و امپراطوری‎ها که از صلابت نگاهش به ترس افتاد و چه مستضعفان و ستمدیدگان که از استواری و نفوذ کلامش، امیدوار گشتند.
نیمه خرداد یادآور و تسلی بخش دلدادگانی است که با معرفی خلف صالح و شاگرد مخلص آن مراد سفر کرده حضرت آیه‎الله‎العظمی امام خامنه‎ای(مدظله العالی) از سوی مجلس خبرگان به رهبری امت، قلب‎ها را آرام ساخت و دشمنان را نومید کرد.
سالروز قيام 15 خرداد كه مقدمه‌اي بر تغيير معادلات سياسي در منطقه و جهان شد به بركات هدايت حكيمانه امام خميني(ره) شكل گرفت و زمينه احياء تمدن بزرگ اسلامي در جهان را هموار ساخت.
امسال تلاقی ایام شهادت حضرت علی (ع) با ایام گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد و سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی بسیار الهام بخش و معنادار است و همانطور که رهبر معظم انقلاب همواره قیام  15خرداد را سرآغاز انقلاب اسلامی دانسته اند؛ هم جانشین پیامبر امیرالمؤمنین(ع) و هم بابصيرتان 15 خرداد منشأ ایثار و فداکاری بودند و گامهای بلندی در اعتلای اسلام ناب محمدی برداشتند.
در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عمق دل‌های آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.
اين ناحيه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام علی(ع)، سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15خرداد از ملت شهید پرور ایران اسلامی مخصوصاً شهروندان ديار 15 خرداد و دشت ورامين دعوت می نماید که ضمن شركت در مراسم سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در گلباران پل باقرآباد قرچك، قتلگاه شهدای قيام خونين 15خرداد كه ساعت 10 صبح روز 14خرداد سال 1397 با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار مي شود، شرکت کنند.

محمد فرخی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: 15 خرداد 14 خرداد قرچک بسیج ارتحال امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج