Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@21:25:06 GMT

باند سرقت مسلحانه در جنوب کرمان متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۴۴۶۲

باند سرقت مسلحانه در جنوب کرمان متلاشی شد

  به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مجید سیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مقابله و مبارزه با قاچاقچیان و سارقان مسلح مواد مخدر در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد افزود: طی یکسری کار اطلاعاتی دقیق و منسجم محل اختفای باند سارقان مسلح مورد شناسایی و با دستور مقام قضایی باند ذکر شده مورد ضربه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از انجام عملیاتی غافلگیرانه، ماموران انتظامی شهرستان کهنوج موفق به انهدام و دستگیری اعضای این باند مسلح شدند. دادستان کهنوج اعلام کرد: در این عملیات سه قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، 2 رشته دستبند، تعدادی اسپری فلفل و خشاب از متهمان کشف و ضبط شده است. این مقام قضایی عنوان کرد: طی بازجویی های به عمل آمده، متهمان به چند مورد سرقت مسلحانه اقرار کرده و پس از صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند. دادستان کهنوج با اشاره به اینکه حمل مواد مخدر و سرقت مسلحانه مواد مخدر، معضلی جدی در جنوب استان به شمار می رود اظهار داشت: با توجه به اینکه استان کرمان و بویژه جنوب این کرمان از لحاظ جغرافیایی در مسیر ترانزیت محموله های کلان مواد مخدر قرار دارد در این راستا دستگاه قضایی مقابله و مبارزه با قاچاقچیان و سارقان مسلح مواد مخدر را در دستور کار فوری خود قرار داده و با عاملان اینگونه جرایم به طور جدی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان انقلاب سرقت فلفل مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج