Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:44:59 GMT

هشتمین کارگاه هنری شب های قدر در اهواز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۵۸۷۱

هشتمین کارگاه هنری شب های قدر در اهواز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باوی زاده گفت: به مناسبت شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع)، هشتمین کارگاه شب های قدر به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه ۱۶ خرداد همزمان با ۲۱ رمضان و با حضور ۲۰ هنرمند خوزستانی در بخش های نقاشی، خوشنویسی، نقاشی، خط و گرافیک و با حضور اساتید برجسته هنرهای تجسمی استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوی زاده با بیان اینکه هنرمندان در این کارگاه که از ساعت ۱۳ تا ۲۲ در پلاتوهای نمایش حوزه هنری خوزستان برگزار می‌شود، به خلق اثر می پردازند، ادامه داد: از ویژگی های کارگاه فوق به خلق آثاری در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ و با احساس آزاد هنرمند می توان اشاره کرد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان اضافه کرد: موضوعاتی که در این کارگاه به آن پرداخته می‌شود، شهادت حضرت علی (ع)، نزول قرآن و شب های قدر است.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه هنرهای تجسمی شب قدر حوزه هنری خوزستان هر ساله همزمان با شب های قدر به همت حوزه هنری خوزستان برگزار می‌شود.

کد خبر 4313639

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری خوزستان شب های قدر کارگاه آموزشی بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز شهرکرد گرگان یاسوج سالروز ارتحال امام خمینی سوم خرداد فتح خرمشهر مشهد خرم آباد مراسم گلریزان خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،سفال کلپورکان نمادی از هنر دستان زنان بلوچ شهر علم و فرهنگ با قدمت هفت و هزار سال در کلپورگان سراوان است.
خانم منفرد مانند دیگر بانوان روستا در این روستا به کار پخت سفال می‌پردازد.
اکنون دختران دانشجوی دانشگاه پیام نور سراوان برای معرفی بهتر سفال میخواهند در ساخت و معرفی سفال و بازار فروش بهتر در ایران و جهان نقشی داشته باشند.
با احداث کارگاه و استفاده از تجارب زنان روستا، این کارگاه خواهد توانست در آینده‌ای نه چندان دور با نو آوری وخلاقیت بانوان طرح‌های جدیدی را به بازار روانه کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد