Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالهادی فقهی زاده معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درخصوص ارزیابی بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و همچنین عدم برگزاری اختتامیه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: ابتدای امر از عمق جان مراتب سپاسگزاری، تقدیر و تشکر را تقدیم به همه رسانه ها می کنم که با جدیت و اخلاص تمام رویداد های کوچک و بزرگ نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را در دوره بیست و ششم پوشش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه آنهایی که از سر لطف و بزرگواری محاسن را دیدند و منعکس کردند و چه آنهایی که باز از سر لطف و بزرگواری به اقتضای مسائل حرفه ای ضمن دیدن نقاط حرفه ای و برجسته مثبت در نمایشگاه، احیانا نکاتی را در قالب زبان انتقاد با نگرش حرف کمبود ها و تقویت نقاط قوت ارائه فرمودند و از نظر برخی از خوانندگان برخی از نگرش ها منفی نگاه کردند. من از هر دو این نوع نگرش سپاسگزارم.

وی در ادامه درخصوص عدم برگزاری اختتامیه نمایشگاه قرآن بیان کرد: ما دوست می داشتیم نمایشگاه قرآن در بیست روز کامل برگزار شود و در این باره نیز جلسات و مذاکرات بسیاری با مسئولان این امر گذاشتیم، ولی تا لحظات آخر هم محقق نشد. البته چون از طرفی که فاصله اختتامیه نمایشگاه کتاب با شروع کار ما خیلی کم بود، ناچار شدیم که دقیقا از روز شنبه نمایشگاه افتتاح کنیم و طی ۵ روز این نمایشگاه با ابعاد وسیع را برپا کردیم.

فقهی زاده در خصوص جمع آوری برخی از غرفه ها افزود: با توجه به همزمانی برنامه نمایشگاه با شبهای قدر، تلاش کردیم همه غرفه ها را تا روز پایانی در شبستان اصلی حفظ کنیم و این پیشنهاد را نیز رسمی و غیر رسمی در جلسه های خصوصی و عمومی به سمع و نظر مدیران مصلی رساندیم، اما آن ها معذوراتی داشتند و این امر محقق نشد.‌ بنده از ابتدا اصرار بر این داشتم که بخش های جلوی محراب جمع نشود و‌ تا پایان کار نمایشگاه دایر باشد.

وی در ادامه مقارن شدن لیالی قدر و رحلت امام خمینی (ره) را یکی از دلایل عدم برگزاری اختتامیه برشمرد و گفت: با توجه به اینکه اختتامیه ای رسمی و وسیعی برای این دوره از نمایشگاه درنظر نگرفته ایم، در هر بخش از نهاد ها و موسسات به صورت نشست های کوچک اختتامیه برگزار شد. البته باید اشاره کرد که مراسمی مانند اختتامیه به اقتضای طبیعی هزینه هایی را تحمیل می کرد، ما واقعا در طول برگزاری نمایشگاه سعی کردیم از هزینه های زائد بپرهیزیم، نظر و عقیده من در شورای مدیران این بود که معاونت قرآن و عترت نشستی خبری با حضور اهالی رسانه جایگزین این اختتامیه کنیم. که هم بتوانیم پوشش رسانه ای خوبی داشته باشیم و نیز از ارزیابی و پیشنهاد های خبرنگاران استفاده کنیم.

فقهی زاده با اشاره به کنسل شدن آخرین نشست خبری معاونت قرآن و عترت ارشاد اسلامی در آخرین روزهای نمایشگاه قرآن گفت: انشاالله اختتامیه رسمی نمایشگاه به نشستی خبری در معاونت قرآن و عترت موکول می شود، که احتمالا ما هفته آینده روز دوشنبه این نشست خبری را در معاونت خواهیم داشت.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: نشست مدیران شرکت مخابرات و مدیران شرکت گاز ایران در مخابرات منطقه خوزستان با حضور مهندس امامی مدیر کل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران، مهندس جنگجو مدیرکل طراحی شرکت ارتباطات سیار، فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان، معاونین و مدیران حوزه‌های شبکه ارتباطات سیار و تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان و جمعی از مدیران واحدهای مختلف شرکت ملی انتقال گاز ایران در محل سالن ویدئو کنفرانس شهید قاسم سلیمانی مخابرات خوزستان با هدف گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مشترک و ارتقای سطح خدمات از حالت عادی به سرویس زیرساختی و حیاتی برگزار شد و درخصوص افزایش همکاری و ایجاد بستر امن و پایدار و تأمین و پشتیبانی نیازهای ارتباطات مخابراتی با استفاده از زیرساخت‌های پایدار مخابرات شبکه فیبر نوری و بهره‌مندی از خدمات نوین ارتباطی و همچنین توسعه پوشش شبکه های ارتباطی با توجه به ضرورت تأمین نیازمندی‌های حیاتی انتقال گاز در حوزه تکنولوژی‌های نسل جدید در واحدهای مختلف شرکت انتقال گاز ایران در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد به بحث و گفت وگو پرداختند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این نشست بر هرگونه همکاری و تعامل دوجانبه جهت تأمین نیازهای ارتباطی واحدهای شرکت انتقال گاز مستقر در استان خوزستان اعلام آمادگی کرد

در این جلسه، در خصوص ارائه امکانات و پوشش ارتباطی از طریق سرویس تانوما به مجتمع مسکونی شرکت گاز در شهرهای میانکوه امیدیه و اهواز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

در ادامه این نشست حاضرین به بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در حوزه‌های مربوطه و ارائه راهکارها و پیشنهادات برای رفع موانع و افزایش همکاری و تعامل فی مابین پرداختند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901150

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود