Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: برای گاز رسانی به دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی و روستاهای مجاور ۱۰۰ میلیارد تومان باید هزینه شود. ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

عدل هاشمی‌‌پور در گفت‌وگو با خبرنکار تسنیم در دیشموک، اظهار داشت: پروژه گازرسانی به دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی و روستاهای مجاور به طول 360 کیلومتر با خط انتقال 90 کیلومتر در سال 94 کلنگ زنی و در آینده‌ای نچندان دور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از بزرگترین پروژه‌های در دست اجرا در زمینه گازرسانی کشور را پروژه دیشموک و قلعه رئیسی عنوان کرد و افزود: هم اکنون در شهرستان‌‌های 4 گانه کهگیلویه و بویراحمد افزون‌بر 115 میلیارد تومان پروژه گازرسانی در دست اجرا داریم.

هاشمی‌پور از افتتاح و بهره‌برداری از گازرسانی به دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و ابراز کرد: برای اجرا، تسریع در روند عملیات اجرایی و اتمام این پروژه از هیچ کوششی دریغ نکردم زیرا این پروژه از خواسته‌هیا به‌حق مردم بوده است.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برخی فعالیت‌های اجرا شده و در دست اقدام در بخش قلعه رئیسی در بخش‌های مختلف افزود: اعتبار احداث ورزشگاه قلعه رئیسی اختصاص و پیمانکار پروژه نیز مشخص شده است.

هاشمی‌پور با اشاره به ضرورت تامین زیرساخت‌های لازم برای توسعه آموزش در مناطق محروم و روستایی بیان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در زمینه جذب اعتبار برای تسریع در روند عملیات اجرایی خوابگاه شبانه روزی قلعه رئیسی، امیدوارم این پروژه مهرماه امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ ت

R41452/P1336/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند