Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهرگلستان گفت: در طراحی پروژه‌های مجموعه مدیریت شهری نیازها و مشکلات شهر و شهروندان گلستانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه در ارتباط با اهمیت پروژه‌های درحال اجرا در سطح شهرگلستان، بیان داشت: پروژه‌های عمرانی، خدماتی، رفاهی، ورزشی و فرهنگی مجموعه مدیریت شهری در واقع ضامن توسعه فراگیر و پایدار شهر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی متعددی در سطح شهر درحال اجرا می باشد، تصریح کرد: پروژه‌های درحال اجرا باتوجه به نیازهای شهر و در حوزه‌های مختلف طراحی و پیش بینی شده‌اند، تا به تمام نیازهای شهر به صورت یکسان و همزمان پاسخ داده شود.

علیرضا عرب با اشاره به درنظر گرفتن تمام نیازهای شهر و شهروندان در اجرای طرح‌های عمرانی، اذعان داشت: ما امیدواریم با بهره برداری از طرح‌های درحال اجرا، بتوانیم نیازهای شهر و شهروندان تا حد بالایی را تامین کنیم.

وی همچنین به پروژه‌های درحال اجرا در سطح شهر اشاره کرد و عنوان داشت: پروژه ملی زیرگذر سه راهی آدران، مجموعه ورزشی و استخر شهرک قلعه‌میر، ایستگاه آتش نشانی شماره ۵ در انتهای ۲۴ متری شهید چمران، سالن ورزش‌های باستانی و پهلوانی در بلوار شهید ابدام، احداث ۱۸۰ هزار متر مربع پارک در امتداد رودخانه شادچای، پروژه مواصلاتی کمربندی شمالی جنب راه آهن، آسفالت، جدول و خشکه چینی گسترده معابر و ... از جمله پروژه‌های درحال اجرا در سطح شهرگلستان می باشد.

شهردار شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه پروژه‌های مجموعه مدیریت شهری گلستان، با پیشرفت جهادی و رو به رشدی درحال انجام است، خاطرنشان کرد: بخشی از این پروژه‌ها تا هفته دولت سال ۹۷ به منظور استفاده شهروندان و رفع مشکلات شهر به بهره برداری عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم

یکی از رویکردهای مدیریت شهری در دوره جدید هوشمندسازی و ارائه غیر حضوری خدمات به‌ویژه در حوزه شهرسازی است؛ در این راستا تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است و خدمات الکترونیک در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز به شهروندان اصفهانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موضوع شهرسازی الکترونیک و نهایی‌سازی فرایندهای قابل انتقال به این سامانه یکی از اهداف معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بوده که در این راستا اقدامات مهم و قابل توجهی صورت گرفته و بخشی دیگر نیز در حال نهایی‌سازی است.

علاوه بر «اصنو» به‌عنوان سامانه هوشمند توسعه شهری، یکی از خدمات شهری بر بستر اینترنت و از طریق درگاه «اصفهان من» است که روند خدمت‌رسانی شفاف، سریع و غیرحضوری را برای شهروندان فراهم می‌کند و امکان دریافت نقشه هوایی در قسمت شهرسازی آن وجود دارد.

کد خبر 751429

دیگر خبرها

  • ناذران از راه دور و نزدیک در تأمین نیازهای حرم مطهر رضوی شریک‌اند
  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • افزایش ۵ برابری بودجه مناطق ۲۲‌گانه تهران در دوره ششم مدیریت شهری
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • ماجرای چرایی ساخت مسجد در پارک‌های بزرگ شهر
  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲