Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده گچساران و باشت در مجلس روند پیشرفت در بخش صنعت حوزه انتخابیه خود را رضایت‌بخش ندانست و البته این شرایط را ناشی از مشکلات کنونی این بخش در سطح کشور دانست.

به گزارش ایلنا از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون در نشستی با رسانه‌ها در گچساران گفت: اگرچه پروژه‌های صنعتی در شهرستان گچساران و باشت نسبت به سال‌های گذشته روند بهتر و پیشرفت قابل قبول تری داشته‌اند اما روند پیشرفت در بخش صنعت مورد رضایت ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح برنامه چهار ساله توسعه شهرستان‌های گچساران و باشت اظهارداشت: براساس این برنامه، پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها 40 تا 50 درصد است و البته اکنون شاهد پیشرفت فیزیکی برخی پروژه‌ها از 70 تا 80 درصد نیز هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: فعالیت مداوم دستگاه‌های اجرایی و نظارت بیشتر مدیریت‌ها در اجرای پروژه‌ها می تواند وضعیت بهتری را ایجاد کند.

ضعف مشهود بخش‌های اقتصادی گچساران در اشتغال و تولید

تاج‌گردون با اظهار تاسف از عملکرد بخش‌های اقتصادی در گچساران و باشت خاطرنشان کرد: متاسفانه ضعف عملکرد بخش‌های اقتصادی در مبحث اشتغال و تولید به ویژه در بخش صنعت وجود دارد. ضعف بخش‌های اقتصادی در اشتغال و تولید بویژه  در بخش صنعت در حوزه انتخابیه مشهود است.

وی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های کشاورزی در گچساران و باشت را رضایت‌بخش عنوان و یادآورشد: در بخش پروژه‌های آب نیز به صددرصد اهداف خود دست یافته‌ایم.

ضعف حوزه انتخابیه گچساران و باشت در حوزه های صنعت و اشتغال

تاج‌گردون همچنین تاکید کرد کرد: ضعف حوزه انتخابیه گچساران و باشت در حوزه‌های صنعت و اشتغال است و باید تدابیر جدیدی برای سرعت بخشی به پروژه‌های این بخش‌ها اندیشید.

وی افزود: در بخش‌های صنعت و اشتغال در گچساران و باشت خیلی کم کاری شده است.

تخصیص یک‌ونیم میلیارد دلار برای اشتغال روستائیان کشور

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از مصوب شدن تسهیلاتی در مجلس برای اشتغال روستائیان کشور خبرداد و اظهارداشت: یک‌ونیم میلیارد دلار برای اشتغال روستائیان در سراسر کشور تخصیص داده شده است.

تاج‌گردون گفت: در زمینه اشتغال روستائیان وضعیت خوبی نداریم و متاسفانه تنها چهار یا پنج درصد جذب تسهیلات داشته‌ایم.

وی با اظهار تاسف از عدد پایین جذب تسهیلات اشتغال روستائیان و عشایر شهرستان‌های گچساران و باشت، خاطرنشان کرد: اختصاص عدد پنج درصد در حوزه اشتغال فراگیر روستایی و عشایر شهرستان گچساران عدد بسیار پایینی بوده و برعکس وضعیت ظاهری که از گچساران می‌شنویم رقم خوبی نیست.

نماینده گچساران و باشت در مجلس در ادامه به پروژه‌های تاثیرگذار توسعه‌ای حوزه انتخابیه خود هم اشاره و اظهارداشت: بیش از 100 پروژه تاثیرگذار در حوزه راه و شهرسازی گچساران وجود دارد که باجذب 400 تا 500 میلیارد تومان هم اکنون فعالیت خوبی دارند.

تاج‌گردون گفت: تکمیل بیمارستان نرگسی یکی از پروژه‌های اولویت‌دار کاری ما بوده و از سویی اجرای پروژه نوسازی بافت‌های فرسوده دوگنبدان شرایط رضایت بخشی را دارد.

وی از آبیاری نوین 16 هزار هکتار زمین‌های کشاورزی گچساران تا پایان سال 97 خبرداد و تصریح کرد: کارهای خوبی در حوزه فرهنگ مانند پروژه سینما و پردیس درحال انجام است.

این نماینده مجلس از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان خواست با اجرای پروژه‌های تولیدی، بسترهای اشتغال‌زایی در شهرستان‌های گچساران و باشت را فراهم سازند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال دلار راه و شهرسازی زمین صنعت تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی، جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار خواهد شد که سازوکار مشخصی برای شرکت در آن وجود دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 11 اسفندماه 1402 برگزار شد و انتخابات در 22 حوزه به دور دوم رسید.

بر همین اساس مقر شد که مرحله‌ی دوم انتخابات، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه 1403 برگزار شود.

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از 13 اردیبهشت آغاز می‌شود طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، قرار است از مجموع 22 حوزه انتخابیه، رای گیری در 8 حوزه به‌صورت تمام‌الکترونیک باشد.

یکی از مسائلی که مورد توجه است و بعضاً سوالاتی به‌وجود آورده، شرایط رأی‌دادن در دور دوم انتخابات است.

فردی که در مرحله اول انتخابات در یک حوزه انتخابیه رأی داده باشد، فقط می‌تواند در همان حوزه انتخابیه رأی بدهد و نمی‌تواند در دور دوم حوزه انتخابیه‌ی مد نظر خود را تغییر دهد.

به‌عنوان مثال، اگر یک فرد در مرحله اول در تهران رأی داده باشد، در دور دوم می‌تواند فقط در همین حوزه تهران رأی بدهد.

همچنین کسانی که در دور اول انتخابات در هیچ‌یک از حوزه‌ها رأی نداده باشند، در این مرحله از انتخابات می‌توانند در هر حوزه‌ای رأی دهند.

اتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟