Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@22:54:44 GMT

احتمال جدایی مهدی کیانی از تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۸۰۳۶۷

احتمال جدایی مهدی کیانی از تراکتورسازی

بعد از جدایی دو بازیکن قدیمی تراکتورسازی ممکن است کاپیتان این تیم نیز تبریز را ترک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تراکتورسازی تبریز که به زنوزی واگذار شده در حال جذب بازیکنان جدید است و برخی نفراتش را نیز از دست داده است.تاکنون محمد ایرانپوریان و محمد ابراهیمی دو بازیکن باتجربه این تیم جدایی شان قطعی شده و ممکن است مهدی کیانی نیز از جمع تبریزی ها جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیانی که مذاکراتی با مسئولان تراکتورسازی انجام داده ظاهرا از سپاهان اصفهان نیز پیشنهاد دریافت کرده و ممکن است بار دیگر شاگرد امیر قلعه نویی شود.
قلعه نویی که فصل گذشته سرمربی ذوب آهن بود و پیش از آن نیز هدایت تراکتورسازی را برعهده داشت با حضور در سپاهان شاگردان سابق خود مثل ایرانپوریان، شهباززاده و کی روش استنلی را به تیم خود برد و ممکن است کیانی نیز به این نفرات ملحق شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد ابراهیمی مهدی کیانی تراکتورسازی سپاهان اصفهان تراکتورسازی سپاهان اصفهان محمد ابراهیمی محمد ایرانپوریان مهدی کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد

طرفداری| حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال ایران از جمع کادر فنی جدا شد.

با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد. با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود، اعلام کرد کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟