Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ ليست نهايي تيم ملي فوتبال ايران براي حضور در رقابت هاي جام جهاني 2018 روسيه اعلام شد. 

خبرگزاري آريا، ليست نهايي هماني بود که ديروز پس از انتشار عکس تيمي گمانه زني مي شد. علي قلي زاده، آخرين خط خورده بود. خبري هم از جلال حسيني و وريا غفوري نشد.

ليست نهايي تيم ملي به شرح زير است :

1- عليرضا بيرانوند
2- مهدي ترابي
3- احسان حاج‌صفي
4- روزبه چشمي
5- ميلاد محمدي
6- سعيد عزت‌اللهي
7- مسعود شجاعي
8- مرتضي پورعلي‌گنجي
9- اميد ابراهيمي
10- کريم انصاري‌فرد
11- وحيد اميري
12- رشيد مظاهري
13- محمدرضا خانزاده
14- سامان قدوس
15- پژمان منتظري
16- رضا قوچان‌نژاد
17- مهدي طارمي
18- عليرضا جهانبخش
19- سيدمجيد حسيني
20- سردار آزمون
21- اشکان دژاگه 
22- امير عابدزاده
23- رامين رضاييان

به اين ترتيب از بين 24 بازيکني که در اردوي تيم ملي در ترکيه حضور داشتند با خط خوردن نام علي قلي زاده فهرست 23 نفره تيم ملي ايران در جام جهاني تشکيل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بين چهار بازيکني که در ليست استندباي قرار گرفتند يعني سيدجلال حسيني، وريا غفوري، کاوه رضايي و سيدحسين حسيني هم هيچ کدام نتوانستند در ليست نهايي تيم ملي براي حضور در جام جهاني قرار بگيرند.

همچنين با اعلام سايت رسمي فدراسيون فوتبال، علي قلي زاده به عنوان بازيکن مهمان همراه تيم ملي به روسيه سفر خواهد کرد که در صورت آسيب ديدگي يکي از بازيکنان و تاييد فيفا جايگزين شود.

همچنين سرمربي و کاپيتان تيم ملي مراتب تقدير و تشکر خود را از بازيکناني که در اين چند سال با تلاششان به تيم ملي در رقابتهاي مقدماتي جام جهاني 2018 و بازيهاي آماده سازي کمک کرده اند، به ويژه بازيکناني چون آندرانيک تيموريان، سيد جلال حسيني، وريا غفوري، کاوه رضايي، محمد انصاري، علي کريمي، عزت الله پورقاز، سعيد آقايي و سوشا مکاني که نقش خطيري در صعود تيم ملي به جام جهاني داشته اند، ابراز مي کند.

کارلوس کي روش همچنين از تمامي باشگاهها، مربيان و مقامات باشگاههايي که در اين چند سال به تيم ملي کمک کرده اند، قدرداني مي کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ليست تيم ملي جام جهاني سيدجلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز

نوشاد عالمیان با برتری مقابل نفر چهارم رنکینگ جهانی تنیس روی میز، به جمع ۱۶ بازیکن برتر رقابت‌های گرند اسمش در عربستان راه یافت. - اخبار ورزشی -

به گارش خبرگزاری تسنیم، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش در عربستان، ظهر امروز نوشاد عالمیان ملی‌پوش کشورمان مقابل «لینگ جینگ کان» نفر 4 رنکینگ جهانی از چین قرار گرفت و در دیداری تماشایی موفق به کسب برتری 3 بر 2 شد و به جمع 16 بازیکن برتر صعود کرد.

نوشاد که در رده 68 رنکینگ جهانی است، در گیم‌های دوم، چهارم و پنجم با نتایج 11 بر 6، 11 بر 9 و 11 بر 5 پیروز شد و نتایج گیم‌های اول و سوم را 14 بر 12 و 11 بر 8 به حریف واگذار کرد.

عالمیان که در همه دیدارهای خود در این مسابقات به پیروزی رسیده، در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف برنده جدال نمایندگان آلمان و چین خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)