Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@15:31:00 GMT

تعرفه ثبت سفارش وسایل نقلیه موتوری اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۸۳۹۳۲

تعرفه ثبت سفارش وسایل نقلیه موتوری اعلام شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، تعرفه ثبت سفارش انواع وسایل نقلیه موتوری در سه گروه برای ثبت سفارش شرکت‌های دارای نمایندگی رسمی و متقاضیان استفاده از مواد ۱۰۹ و ۱۱۰ قانون امور گمرگی اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه ثبت سفارش وسایل نقلیه موتوری، تعرفه‌های جدید وسایل نقلیه شامل گروه‌های زیر برای ثبت سفارش شرکت‌های داران نمایندگی رسمی و متقاضیان استفاده از مواد ۱۰۹ و ۱۱۰ قانون امور گمرگی در سامانه تجارت از سوی سامانه همتا اعلام شده است که بر این اساس وسایل نقلیه موتوری به سه دسته تقسیم شده و جزئیات این اطلاعیه به شرح زیر است:

گروه ۱: شامل خودروهای سواری، خودروهای تجاری حمل مسافر (ون، مینی بوس، اتوبوس)، خودرو تجاری حمل بار (وانت، کامیون، تریلر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..)، موتور سیکلت و دوچرخه موتوردار و بدون موتور، خودروهای راه‌سازی و معدنی(بولدوزر و ...) و ماشین‌آلات خاص (لیفتراک و ...)

متقاضیان واردات کالاهای فوق لازم است برای دریافت شناسه کالا و ثبت اطلاعات نمایندگی آن در سامانه جامع تجارت و سامانه مجوزها به دفترصنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت مراجعه نمایند.

گروه ۲: شامل فهرست تعرفه های خودروهای راه‌سازی و معدنی اعلامی معاونت امور معادن و صنایع معدنی (جهت مستثنا شدن از اخذ نمایندگی)

متقاضیان واردات کالاهای فوق که فاقد نمایندگی هستند لازم است بعد از اخذ شناسه¬های کالایی از دفترصنایع خودرو ونیرو محرکه به دفتر بهره‌برداری معادن، معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده تا «مجوز ورود جهت ثبت‌سفارش» برایشان صادر شود. متقاضیان جهت استفاده از مجوز فوق در هنگام ثبت کالای پیش‌فاکتور بایستی گزینه «مشمول ماده ۱۰۹ و ۱۱۰ قانون امور گمرکی» را انتخاب نمایند.

گروه۳: شامل فهرست تعرفه های خودروهای کشاورزی (تراکتور و ...)

متقاضیان واردات خودروهای کشاورزی لازم است برای دریافت شناسه کالا و ثبت اطلاعات نمایندگی آن در سامانه جامع تجارت و سامانه مجوزها به دفتر ماشین‌سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت مراجعه نمایند.

401

پژوهشکده پولی و بانکی وسایل نقلیه موتوری تعرفه ثبت سفارش گمرک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پژوهشکده پولی و بانکی وسایل نقلیه موتوری تعرفه ثبت سفارش گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد