Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن با مارتین گریفیتس فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن دیدار کرد.

المشاط در این دیدار گفت: «ائتلاف متجاوز به یمن به رغم به شهادت رساندن صالح الصماد و ارتکاب جنایات زیاد در حق شهروندان غیر نظامی یمن در توقف حملاتش جدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی خطاب به گریفیتس افزود: «امیدوارم نتیجه این سفر و دیدار بازگشایی فرودگاه بین المللی صنعا و پرداخت حقوق کارکنان یمنی باشد. هزاران بیمار و زخمی بین دو گزینه مرگ یا ربوده شدن در مسیر قرار دارند. همان گونه که دست ما روی ماشه برای دفاع از مردم و میهن و کشور است در همین حال دست خود را به سوی صلح دراز می‌کنیم. سازمان ملل متحد باید به مسئولیت خود در قبال مردم یمن و تلاش برای کاهش درد و رنج آنان اقدام کند.»

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت، برخی تلاش می‌کنند امنیت و ثبات یمن را مخدوش کنند و آن را به بازی بگیرند در صورتی که احترام به یمن و امنیت و استقلال این کشور ضروری است. این کشور هیچگاه منشاء تهدیدی برای کشور‌های دیگر نبوده است و کشور‌های متجاوز ریشه شر و شرارت هستند.

وی افزود در هرگونه سندی که در میز مذاکرات (آینده) ارائه می‌شود باید بر عاری سازی و تخلیه یمن از حضور خارجی‌ها تاکید شود.

انتهای پیام/

دیدار فرستاده سازمان ملل و رئیس شورای عالی سیاسی یمن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۸۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه؛ تل‌آویو با خروج نیروهایش از «نتزاریم» موافقت کرد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه جزئیات جدیدی از پیشنهاد مصر در خصوص آتش‌بس در نوار غزه فاش کردند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش کانال عبری زبان «کان»، پیشنهاد مصر روی میز به صراحت بیان می‌کند که هیچ بازرس اسرائیلی در کریدوری که شمال و جنوب نوار غزه را جدا می‌کند، وجود نخواهد داشت.

بر اساس این پیشنهاد، تفتیش ساکنانی که به شمال خواهند بازگشت توسط نیروهای مصری و نیروهای دیگر انجام خواهد شد و اسرائیل آنها را با ابزارهای دیگر ردیابی خواهد کرد.

این کانال اشاره کرد رژیم صهیونیستی با خروج نیروهای خود از کریدور نتزاریم به عنوان بخشی از آنچه آن را انعطاف پذیری بیشتر در مذاکرات خواند، موافقت کرد.

این کانال گزارش داد حماس خواستار شفاف سازی و تضمین در خصوص اجرای خواسته‌های اساسی خود مانند آتش‌بس دائمی و عقب‌نشینی از غزه است.

در رابطه با تهاجم به رفح، سازمان پخش «کان» خبر داد که «اسرائیل» پس از گفت‌وگوی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر صهیونیست‌ها تاکید می‌کند که هنوز وتوی آمریکا برای ورود به رفح وجود دارد.

سازمان پخش «کان» تاکید کرد که یک هیئت اسرائیلی در سطح حرفه‌ای که شامل رهبران شین بت و موساد نمی‌شود، روز سه شنبه یا چهارشنبه به عنوان بخشی از مذاکرات برای معامله مبادله اسیران پس از پیشنهاد مصر، به قاهره می‌رود.

این کانال اشاره کرد که هیئت اطلاعاتی مصر که در روزهای گذشته در اسرائیل بود به قاهره بازگشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • هشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه؛ تل‌آویو با خروج نیروهایش از «نتزاریم» موافقت کرد