Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:36:13 GMT

حضرت علی (ع) اسوه تقوا و الگویی کامل برای بشریت است

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۰۰۲۰۶

حضرت علی (ع) اسوه تقوا و الگویی کامل برای بشریت است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عیسی بزمانی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل(ره) و قیام15 خرداد در خاش اظهار داشت: امیرالمومنین علی (ع) پرورش یافته مکتبی ارزشمند بوده که در آن توحید و مبارزه با ظلم و اجرای عدالت موج می زد.
وی بیان کرد: امام علی (ع) به عنوان یار و یاور پیامبر(ص) و بازوی اسلام خدمات ارزشمندی را به جامعه اسلامی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر ضرورت بهره گیری اقشار مختلف جامعه از برکات ماه مبارک رمضان و شب های قدر تاکید کرد.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امام راحل در ایمان، اخلاق، سیرت، رفتار و کردار به مانند بزرگان دین عمل می کردند.
حجت الاسلام بزمانی اظهار داشت: رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) سبب تقویت پایه های اسلام در کشور و منطقه شد و همچنان با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی شاهد به ثمر نشستن تلاش های امام راحل در حوزه های علمی، جهادی و غیره هستیم.
به گزارش ایرنا امامان جمعه شیعه و سنی و فرماندار خاش هم در خصوص جایگاه شخصیتی امام راحل مطالبی را ذکر کردند.
مراسم بزرگذاشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری، فرمانده سپاه، شماری از مدیران و اقشار مختلف مردم خاش در حسینیه صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد.
برپایی ضیافت افطاری، مراسم محفل معنوی انس با قرآن کریم و شعرخوانی از دیگر برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در خاش بود.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ارتحال امام خمینی انقلاب اسلامی جامعه اسلامی سالگرد ارتحال امام خمینی سیستان و بلوچستان تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار وح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: در انقلاب اسلامی دو عنصر علم و فناوری و روحیه معنوی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی وعده صادق و توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های اصیل امام راحل است، مطرح کرد: در طول این مسیر نقش حوزه علمی و دانشی بسیار مهم بوده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد، عنوان کرد: برای تحقق این هدف نیازمند پیگیری و مطالبه‌گری هستیم.

وی اضافه کرد: با یک فکر و بررسی اساسی باید به یک برنامه دقیق برسیم که چگونه می‌توان روح تمدنی انقلاب اسلامی را در مباحث علمی مختلف جاری کنیم.

آیت الله اعرافی با اشاره به اینکه اگرچه این یک موضوع پیچیده است، ولی باید گام به گام به سمت آن برویم، خاطرنشان کرد: با این منطق باید در عرصه بین المللی کردن دانشگاه‌های کشور نیز اقداماتی انجام می‌شد.

نقش مهم علم و فناوری در معادلات امروز دنیا

در ابتدای این دیدار، روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با اشاره به جایگاه علم و فناوری در معادلات امروز دنیا اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» دو ویژگی داشت. یکی دارا بودن فناوری واقعی و دوم شجاعت در استفاده فناوری.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور علم و فناوری را یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت، توسعه و رشد کشور عنوان کرد و افزود: علم در گذشته بیشتر جنبه زینتی داشت. بعد از انقلاب صنعتی، علم یک محصول داد که عبارت از فناوری بود. غرب از این محصول علم برای بهره کشی از طبیعت و ثروت آفرینی استفاده کرد، اما در دهه‌های اخیر علم از عوامل ایجاد اقتدار و قدرت آفرین است.

دهقان با اشاره به اهمیت علوم اجتماعی اظهار کرد: از سال گذشته سعی کردیم به فضای تولید علوم اجتماعی بیشتر توجه کنیم.

کد خبر 6093154

دیگر خبرها

  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • مطهری امام
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان