Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از عملیات غافلگیرکننده ارتش و کمیته‌های مردمی در عمق خاک عربستان علیه مواضع نظامی این رژیم و هلاکت شماری از متجاوزان خبر دادند. ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه المسیره گزارش داد شماری از مزدوران ارتش عربستان در عملیات منحصر به فرد و غافلگیرکننده‌ای که مواضع آنها در نجران را هدف قرار داد، کشته و یا زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نظامی یمنی گفت رزمندگان کمیته‌های مردمی و ارتش یمن عملیات منحصر به فرد غافلگیرکننده‌ای را در مواضع نظامی سعودی در نجران انجام دادند که به هلاکت شماری از آنها منجر شد و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

پیش از این یگان توپخانه‌ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تجمعات نظامیان سعودی و مزدورانشان را در شرق وعوع در جبهه نجران هدف قرار داده بود.

خبر دیگر اینکه جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی سه بار منطقه حده در صنعاء را بمباران کردند. در این تجاوز، کارخانه مواد غذایی صنعا هدف قرار گرفت.

المسیره پیشتر از تلفات سنگین مزدوران سعودی در الجوف خبر داده بود.

انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حزب‌الله مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند

پایگاه راهبردی میرون، تنها پایگاه کنترل و مراقبت هوایی نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی تاکنون ۱۰ بار هدف نیروهای مقاومت قرار گرفته است.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • تصاویری از عملیات موفق حماس علیه پایگاه نظامیان صهیونیست | قدرت موشک‌های کوتاه برد رجوم را ببینید + ویدئو
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • فیلم/ حزب‌الله مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند