Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر و مدیر برنامه کلودیو مارکیزیو می گوید او دوست دارد در یوونتوس بماند اما رفتار باشگاه طوری بود که انگار او گزینه آخر است.

طرفداری - کلودیو مارکیزیو پس از گذراندن دوران مصدومیت طولانی، در فصل اخیر تنها 9 بار در سری آ از ابتدا به میدان رفت و در لیگ قهرمانان تنها 19 دقیقه بازی کرد. امروز مدیاست و juvenews.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

it به علاقه موناکو به مارکیزیو اشاره کرده بودند و احتمال این انتقال را بالا دانستند اما استفانو مارکیزیو در واکنش به این شایعه با ال بیانکونرو گفت:

نمی دانم چه کسی این شایعات را می سازد. هیچ چیزی در مورد آن برای گفتن وجود ندارد. رسانه ها کلودیو را به سراسر جهان ترانسفر کرده اند و عقلانی نیست در مورد آن نظر بدهیم. اخیرا هیچ اتفاق خاصی نیفتاده. باید ببینیم. منتظر سیگنال هستیم. ما امیدواریم او در یوونتوس بماند. کلودیو دوست دارد در یووه بماند اما باشگاه با او مانند یک گزینه آخر خط هافبک رفتار کرد و حالا باید ببینیم باشگاه می خواهد شرایط را ارزیابی کند یا خیر. اگر چنین باشد، ما اقداماتی انجام می دهیم اما او بازیکن یوونتوس است. 

هیچ ضرب العجل یا تماسی وجود نداشته و ما به دو دلیل زحمتی به یووه نداده ایم: اول اینکه کلودیو هنوز قرارداد دارد و دوم اینکه هیچکدام از دو طرف شرایط تازه ای ندارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ادگار داویدز از محل تمرین تیم زیر 19 ساله های یوونتوس / فیلم

ادگار داویدز با حضور در کمپ وینوو از تمرین تیم زیر 19 ساله های یوونتوس بازدید کرد و با کادرفنی تیم به خوش و بش پرداخت.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • آخرین گل پاول ندود با پیراهن یوونتوس (3 می، 2009) / فیلم
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • بازدید ادگار داویدز از محل تمرین تیم زیر 19 ساله های یوونتوس / فیلم
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند