Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت فدراسیون کاراته؛ لیگ جهانی کاراته در حالی وارد پنجمین مرحله خود در سال 2018 می شود که در چهارمرحله قبلی که در پاریس فرانسه، دبی امارات، روتردام هلند و رباط مراکش برگزار شد، 9 کاراته کا توانستند بیش از یک طلا کسب کنند، ضمن اینکه 19 کشور موفق شدند قهرمانان خود را روی سکوی اول ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاپن که به عنوان قدرت سنتی این رشته در هر چهار مرحله لیگ جهانی در پاریس، دبی، روتردام و رباط حضور بهم رسانده با 11 طلا بیشترین سهم را از نشان های زرین توزیع شده داشت. ترکیه و فرانسه نیز در مراحل چهارگانه قبلی این رقابتها به ترتیب 9 و 8 طلا بدست آوردند. ملی پوشان کشورمان نیز از دو حضور خود در پاریس و روتردام به دو طلا دست یافتند. اسپانیا، ایتالیا، قزاقستان، هنگ کنگ، مالزی، چین، دانمارک، آلمان، مصر، آذربایجان، چین تایپه، مراکش، برزیل، ازبکستان و کویت( تحت نام wkf) دیگر کشورهایی بودند که موفق به کسب مدال طلا از لیگ جهانی کاراته وان در سال 2018 شدند.

سایت فدراسیون جهانی کاراته سه روز پیش از آغاز این رقابتها، در گزارشی به 9 کاراته کایی اشاره کرده که در چهار مرحله قبلی به بیش از یک نشان طلا دست یافتند.

در بخش بانوان ساندرو سانچز کاتاروی کهنه کار و شناخته شده اسپانیا پس از اینکه در اولین مرحله در پاریس کارش را با برنز آغاز کرد، در دبی و روتردام بانوی طلایی نام گرفت و در رباط بر سکوی دوم ایستاد تا یکی از معدود قهرمانانی باشد که در چهار مرحله لیگ جهانی چهار مدال اندوخته باشد.

آیومی و میاهارا، کاراته کاهای اوزان به اضافه 68 و منهای 50 کیلو گرم ژاپن نیز با دو طلا جزو کارنامه دارهای لیگ جهانی هستند. آیومی در دبی و روتردام بر سکوی اول ایستاد و میاهارا در رباط و پاریس نشان طلا را از آن خود کرد.

ژایو یان کاراته کای 23 ساله و بلندقامت چینی نیز با طلایی که در پاریس و دبی گرفت و مدال نقره رباط تا بدینجای کارحضور درخشانی در لیگ های جهانی داشت.

۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۴

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه رباط خان با ۲۵ میلی متر بیشترین بارندگی‌ها را ثبت کرده است.

زارعی افزود:  ایستگاه‌های رباط خان با ۲۵ میلی متر، سرند طبس ۱۴ و نیم میلی متر، رقه ۱۴و یک دهم میلی متر، چاهنو، بیشه و خرو ۱۱ میلی متر، کلشانه ۱۰ میلی متر را ثبت کردند.

وی گفت:همچنین ایستگاه های آتشکده با ۸ میلی متر، فریز ۷و نیم میلی متر، ده محمد ۷و ۲ دهم میلی متر، زهری ۶و نیم میلی متر، ماهمیران ۶میلی متر، پیرحاجات ۶میلی متر، جفت رود و مختاران ۵ و  نیم میلی متر، میغان ۵میلی متر، چیروک ۴ و نیم میلی متر، علی آباد زارعین ۴و ۳ دهم میلی متر، النگ ۴ میلی متر، کنگان ۴ میلی متر، ابراهیمی، سه قلعه ۳و نیم میلی متر، قدمگاه ۳و ۳ دهم میلی متر، سرند فردوس ۳و ۲ دهم میلی متر، چاه داشی، چاه طالب، جنوب بیرجند ۳میلی متر، حیدرآباد ۲ میلی متر، زنوغان ۲میلی متر، معدن پروده ۲ میلی متر، سه قلعه ۱و ۶ دهم میلی متر، چاه دراز ۱و نیم میلی متر، بغداده ۱و ۴ دهم میلی متر، پی کوه و حجت آباد ۱میلی متر وهمچنین دهسلم، اسلامیه، مود، دوست آباد، آرین شهر و اسفزار کمتر از یک میلی متر بارندگی را  ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • ابتکار روتردام در تبدیل سنگفرش‌های خیابانی به فضای سبز
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران