Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رئیس جمهور فرانسه گفت که برجام تحت فشارهای اقتصادی از بین خواهد رفت و باید با اقدامات خصومت آمیز ایران مقابله کرد.

به گزارش جماران، به نقل از رویترز، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با "امانوئل ماکرون" رئیس جمهور فرانسه گفت که برجام خواهد مُرد و باید با اقدامات خصومت آمیز ایران مقابله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو از فرانسه خواست تا توجه خود را به مقابله با اقدامات تهاجمی ایران متمرکز کند.

وی همچنین گفت که نیازی نیست تا پاریس را متقاعد کند تا از برجام خارج شود چون به هر حال فشارهای اقتصادی باعث نابودی این توافق خواهد شد.

نتانیاهو در ادامه سفر اروپایی خود به پاریس رفته بود تا با امانوئل ماکرون دیدار کرده و وی را مجاب کند تا از واشنگتن تبعیت کرده و تحریم ها را مجددا علیه ایران اعمال کند.

نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رئیس جمهور فرانسه گفت: من از فرانسه نخواهم خواست تا از برنامه جامع اقدام مشترک خارج شود چون معتقدم که اساسا این توافق تحت فشارهای اقتصادی از بین خواهد رفت.

وی افزود: اگر شما یک توافق بدی داشته باشید نباید در آن بمانید به خصوص اگر شاهد آن باشیم که ایران کشورها را یکی پس از دیگری فتح می کند و شما نمی توانید این را از اقدامات خصمانه ایران در منطقه خاورمیانه جدا کنید.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی برجام امانوئل ماکرون تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه با اشاره به زیان‌بار بودن پیروزی کامل روسیه در اوکراین، مدعی شد که این اتفاق مسکو را قادر می‌سازد تا موشک‌هایش را درست پشت دروازه‌های اتحادیه اروپا مستقر کند.

ماکرون در گفت‌وگو با «لاتریبیون» بار دیگر با حمایت از سیاست «ابهام راهبردی» در قبال روسیه، این کشور را «دشمن» خواند و گفت که چنین سیاستی، نمایش قدرت بدون «ارائه جزئیات درباره ابزار بازدارندگی» است!

وی همچنین گفت: ایجاد محدودیت‌های تئوری، ضعف تلقی می‌شود و باید رویت‌پذیری این محدودیت‌ها را حذف کنیم زیرا این اقدام، بازدارندگی ایجاد می‌کند.

به گفته ماکرون، اوکراین برای امنیت فرانسه اهمیت دارد زیرا این کشور در فاصله تنها یک هزار و ۵۰۰ کیلومتری از مرزهای پاریس واقع شده است.

رییس جمهور فرانسه مدعی شد: اگر روسیه پیروز شود، بلافاصله امنیت در رومانی، لهستان، لیتوانی و کشور ما از بین خواهد رفت. قابلیت و بُرد موشک‌های بالستیک روسیه، همه ما را در معرض خطر قرار می‌دهد.

اظهارات و ادعاهای ماکرون یک ماه پس از آن مطرح شده است که او گفته بود «کشورهای غربی قانونا باید این سوال را از خود بپرسند که اگر قرار به پیشروی روس‌ها در خط مقدم جبهه باشد و اوکراین درخواست بدهد، آیا باید به کی‌یف نیرو اعزام کنند؟»

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، اظهارات ماکرون را «بسیار مهم و خطرناک» و مدرک دیگری دال بر مشارکت مستقیم پاریس در جنگ است.

کد خبر 6097268

دیگر خبرها

  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی