Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم ملی بلژیک اخبار مرتبط با وارد شدن ضربه به سر کاریوس و اختلال بینایی او در حین بازی را عجیب دانست.

طرفداری - طی چند روز گذشته اخباری در خصوص اسکن سر کاریوس در رسانه ها منتشر شد که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. خود سرخیو راموس نیز که متهم به وارد کردن ضربه به سر دروازه‌بان لیورپول شده بود، در نهایت نسبت به این موضوع و نیز درگیری با محمد صلاح واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش دیلی میل، تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم ملی بلژیک و باشگاه چلسی، که خود سابقه خروج از بازی به خاطر مشکل بینایی ناشی از وارد شدن ضربه به سر را دارد، در خصوص اخبار منتشر شده می گوید:

در برخورد با الکسیس سانچز چنین مشکلی برای من پیش آمد. برخورد شدیدی داشتم و پس از آن نمی توانستم توپ را ببینم. در نهایت هم پس از 20 دقیقه از زمین بازی خارج شدم .

برای کاریوس به خاطر مسائلی که طی این مدت تجربه کرده است متاسفم. اما این که گفته شود به خاطر برخورد با راموس و مشکل بینایی آن اشتباهات را انجام داده، برای من عجیب است. او پس از برخورد، دو واکنش عالی نشان داد، آیا آن واکنش ها شانسی بوده اند؟

اگر شما برخورد شدیدی داشته باشید و نتوانید توپ را ببینید، از زمین خارج می شوید و پزشکان تیم وضعیت شما را بررسی می کنند. در نهایت اگر واقعا مشکلی داشته باشید، اجازه بازی به شما داده نخواهد شد.

اگر می خواهند آن برخورد را مقصر جلوه دهند، مشکلی نیست اما خود کاریوس پس از بازی اعلام کرد که دو اشتباه بد داشته است و همه نیز این موضوع را از او پذیرفتند. برای دروازه‌بان ها چنین اتفاقاتی پیش می آید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد

پاری‌سن‌ژرمن در هفته سی‌ویکم لوشامپیونه در خانه به مصاف لواوار رفت اما در پایان این مصاف پرگل و هیجان‌انگیز دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، پاریسی‌ها می‌توانستند با پیروزی مقابل لواوار در فاصله سه هفته تا پایان لیگ یک فرانسه، قهرمانی خود را قطعی کنند اما در نهایت فقط موفق شدند با گل ثانیه آخری از شکست مقابل تیم در منطقه سقوط لواوار فرار کنند.

لواوار در خانه پاری‌سن‌ژرمن تا دقیقه ۷۸ با نتیجه ۳ بر یک از شاگردان انریکه پیش بود اما حکیمی و راموس توانستند مانع از شکست تیمشان شوند و گل راموس در دقیقه ۹۵ به ثمر رسید.

کیلیان ام‌باپه این بازی را هم از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

با این تساوی پاری‌سن‌ژرمن ۷۰ امتیازی شد و در صورتی که موناکو ۵۸ امتیازی در بازی یکشنبه شب خود در خانه لیون امتیاز از دست بدهد، فردا شب می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد و در غیر اینصورت فقط به یک امتیاز از ۳ بازی باقی‌مانده‌اش در این فصل برای قهرمانی احتیاج دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین