Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@21:30:55 GMT

انتقادات جواد الله وردی درباره مشکلات فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۰۶۰۳۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

جواد الله وردی بازیکنی که با قراردادی جنجالی از تاج به پرسپولیس پیوست انتقادات تندی را نسبت به مشکلات سازمان‌دهی و آموزش در فوتبال ایران مطرح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد الله وردی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۱۹۷۸ آرژانتین در برنامه فصل داغ فوتبال انتقادات تندی را درباره فوتبال ایران مطرح کرد :

فوتبال یک هدیه الهی است ولی آیا مابلدیم از این موهبت استفاده کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا ما درست از آن استفاده می کنیم ؟ با فیفا مشکل داریم با کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکل داریم . این نشان می دهد ما سازمان و آموزش درست نداریم.ما مدیر متخصص فوتبالی نداریم . ما مربی های به واقع حرفه ای نداریم . ما از فوتبال حرفه ای دنیا عقب هستیم.
من امیدوار هستم تحت هدایت این سرمربی کاربلد ، این روح‌پزشک بزرگ ، مربی که من به او افتخار می کنم و طرفدارش هستم در سایه حمایت خدا بعد هم این مربی و از خودگذشتگی خود بازیکن ها ، تیم ملی بازی باشعور و مردانه ای در شان ۸۰ میلیون ایرانی انجام دهند .

جواد الله وردی در سال ۱۹۷۳ با قراردادی جنجالی به مبلغ دوازده هزار تومان از تاج به پرسپولیس پیوست.  الله‌وردی در ۹۲ بازی برای پرسپولیس به میدان رفته‌است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فصل داغ فوتبال تیم ملی پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی فصل داغ فوتبال کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش سرمربی مشهور سال‌های نه جندان دور، با شغلی متفاوت به فوتبال بازگشت. مربی‌ای که پورتو را به قهرمانی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ اروپا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ هدایت کرد، تصمیم گرفت تا وارد بخش مدیریت در فوتبال شود.  

این قبلا یک فرضیه بود، اما اکنون رسمی شده است و ویاش بواش حداقل تا سال ۲۰۲۸ به عنوان رئیس باشگاه پورتو انتخاب شد. مربی سابق چلسی، تاتنهام، زنیت، شانگهای SIPG و المپیک مارسی به دوران ۴۲ ساله پینتو دا کوستا در پورتو در سمت ریاست باشگاه پورتو پایان داد و در انتخابات به عنوان رئیس باشگاه رای آورد.

تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت ۴۸ ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال