Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلويزيوني العالم ؛ گردان های ناصر صلاح الدین با برگزاری مانور های خود در غزه در آستانه روز جهانی قدس، بر آمادگی برای مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
گردان های ناصر صلاح الدین وابسته به جنبش مقاومت مردمی فلسطین در آستانه روز جهانی قدس، تمرین های نظامی خود را در جنوب غزه برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از انجام این تمرین ها تاکید بر آمادگی مقابله با تجاوزات رژیم اسرائیل است.
گردان های ناصر صلاح الدین مراتب تشکر و قدردانی خود را از ایران به سبب حمایت های مادی و معنوی از ملت فلسطین و گروه های مقاومت اعلام کرد.
خبرنگار شبکه در غزه در گزارشی همراه با پخش تصاویری از افراد گردان های ناصر صلاح الدین که صورت های خود را پوشانده و پلاکاردی با مضمون روز جهانی قدس و قدردانی از ایران به سبب حمایت از ملت فلسطین در دست داشتند گفت: در حالی که فعالیت های فلسطینیان با موضوع درخواست حق بازگشت و مخالفت با معامله قرن و توطئه ها برای نابودی آرمان فلسطین، ادامه دارد، گردان های ناصر صلاح الدین هم در آستانه روز جهانی قدس تمرین های خود را در جنوب نوار غزه برگزار کرد.
ابو یوسف سخنگوی نظامی این گردان ها بیانیه ای را قرائت کرد که در آن ضمن قدردانی از مواضع ایران آمده است: از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت مسلحانه آن برای مقابله با وعده ظالمانه دونالد ترامپ (رئیس جمهور آمریکا) و طرح های یهودی سازی که آرمان فلسطین را تهدید می کند، قدردانی می کنیم.
در ادامه گزارش آمده است: افراد گردان های ناصر صلاح الدین بخشی از تمرین های خود را با موضوع جنگ خیابانی و ربودن نظامیان اسرائیلی و هنرهای رزمی و استفاده از انواع سلاح، به نمایش گذاشتند. این اقدامات پیامی روشن است که آمادگی فلسطینیان را برای مقابله با تجاوزات اسرائیل نشان می دهد.
یکی از اعضای این گردان ها گفت: از جمهوری اسلامی ایران به سبب حمایت مداوم از مقاومت فلسطین قدردانی می کنیم. ایران از ابتدا به حمایت های خود ادامه داده و این حمایت ها حتی یک روز هم متوقف نشده است.
خبرنگار در پایان گزارش گفت: این تمرین ها با برگزاری مراسم افطار دسته جمعی به افتخار روز جهانی قدس پایان یافت.
خالد الازبط سخنگوی رسانه ای جنبش مقاومت مردمی فلسطین گفت: ملت فلسطین نمی تواند پرچم سفید را بالا ببرد و تسلیم شود. این ملت همچنان پرچم فلسطین را در دست خواهد داشت و تا آزادی فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فلسطين غزه روز جهاني قدس ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس

بایرن مونیخ قرار است با تمام قوا مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. 

طرفداری | آخرین تمرین بایرن مونیخ قبل از جدال حساس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، امروز برگزار شد. نکته مهم این تمرین، حضور بازیکنانی بود که اخیرا دچار آسیب دیدگی شده بودند و در مورد حضور آنها در دیدار با رئال مادرید، تردید وجود داشت؛ لروی سانه، جمال موسیالا، سرژ گنابری، کنراد لایمر و دایو اوپامکانو.

با این حال با وجود این که شانس خوبی برای بازگشت ماتیاس دلیخت متصور می شد، این مدافع هلندی در تمرین گروهی باواریایی ها دیده نشد. کینگزلی کومان، ساشا بویی، بونا سار و بوخمان دیگر مصدومانی بودند که از ابتدا هم قرار نبود در این جلسه تمرینی حضور داشته باشند. 

تمرین بازیکنان بایرن مونیخ پیش از جدال با رئال مادرید تمرین بازیکنان بایرن مونیخ پیش از جدال با رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • تصاویر جدید از تمرین نیروهای مقاومت برای ورود به شهرک‌های صهیونیستی | ویدئو
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه