Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، کارلوس کی روش بعد از ورود تیم ملی ایران به روسیه پیش از شروع جام جهانی گفت: حضور در روسیه رویایی بود که برای فوتبال ایران محقق شد. ما بعد از کارهای سخت به این رویا دست یافتیم. از حضور در این جام جهانی بسیار مفتخر و خوشحال هستیم.

وی که با سایت فیفا صحبت کرده است، ادامه داد: در جام جهانی تیم ملی ایران این فرصت را دارد تا با بهترین تیم ها شانه به شانه بشود و جزوی از این خانواده جذاب جام جهانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: می خواهیم این رویا را تاجایی که امکان دارد پیش ببریم. منتظر شروع بازی هایمان هستیم تا بهترین جام جهانی خود را رقم بزنیم.

کی روش در پایان گفت: احترام و درود خود را به سایر تیم ها و هوادارانشان می فرستیم؛ بخصوص مردم روسیه که این رقابت را میزبانی می کنند. برای همه شما جام جهانی فوق العاده ای را آرزو می کنم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه

محمد محبی نامزد دریافت یک جایزه دیگر در لیگ برتر فوتبال روسیه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 2024 - 2023 اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

برتری خانگی روستوف در غیاب محبی

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

فهرست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن تازه‌وارد فصل جاری لیگ برتر فوتبال روسیه شامل محمد محبی (روستوف)، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • (عکس) این تصاویر از حسن یزدانی جهانی شد
  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر