Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام هافبک تیم ملی فوتبال ایران در بین ۵ ستاره جوان قاره آسیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از نگاه رسانه امریکایی فاکس اسپورت قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت فاکس اسپورت ۵ ستاره جوان فوتبال قاره آسیا که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور خواهند داشت را معرفی کرد که در میان این ستاره ها نام سعید عزت اللهی هافبک ۲۱ ساله تیم ملی کشورمان نیز دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی ۵ ستاره جوان آسیا در جام جهانی از نگاه فاکس اسپورت به شرح زیر است:

دانیال ارزانی بازیکن ۱۹ ساله تیم ملی استرالیا

لی سونگ وو بازیکن ۲۰ ساله تیم ملی کره جنوبی

سعید عزت اللهی بازیکن ۲۱ ساله تیم ملی ایران

نائومیچی یوئدا بازیکن ۲۳ ساله تیم ملی ژاپن

فهد المولد بازیکن ۲۳ ساله تیم ملی عربستان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی سعید عزت اللهی جام جهانی جام جهانی 2018 روسیه سعید عزت اللهی ملی پوش ایران هافبک تیم ایران محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا استقلال تهران تیم ملی پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش فوتبال علی کریمی تراکتورسازی فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، فراز امامعلی که به‌عنوان جانشین در بازی مقابل استقلال از سوی سعید دقیقی به کار گرفته شد، در دقایق کوتاه حضورش توانست مقابل این حریف در استادیوم آزادی گلزنی کند.

او که جزء باتجربه‌ترین بازیکنان شمس آذر در این فصل محسوب می‌شود و حضور در چند تیم لیگ برتری را در کارنامه دارد، بعد از گلزنی مقابل استقلال اکنون آماده تکرار این اتفاق برابر تیم اسبق خود است.

امامعلی در این فصل موفق شده دو گل برای شمس آذر به ثمر برساند و اکنون در هفته‌های کوتاه باقی‌مانده تا پایان لیگ، شاید جدال با پیکان بهترین فرصت برای این بازیکن برای افزایش تعداد گل‌هایش محسوب شود.

شمس آذر بعد از جدایی رحمان جعفری به‌عنوان برترین گلزن خود، اکنون عیسی مرادی و فراز امامعلی را به‌عنوان مهره‌های اصلی تهاجمی خود در اختیار دارد و باید دید آنها در ادامه فصل چه شرایطی را دنبال خواهند کرد و آیا قادر به تکرار گلزنی و جلب اعتماد سعید دقیقی خواهند بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)